Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. május 7., péntek

20.rész.:5.nap.délután...este...

Nyomkodtam mindenféle gombot.Véletlenül elindítottam a rádiót,és felhúztam a tetőt.Napszemcsi fel!...Kikukucskáltam a tetőn.Integettem...
-Wawa!!!Ha elveszik a jogsim akkor bajba leszünk!||mondta aggódva Saki.
-Igen.Tudom.Nyugi...senki nem fog észrevenni :)
-Ej,haj...hosszú délután lesz...||mondta Saki és megtörölte a homlokát.
-Jaja...hosszú lesz :)
Mentünk a városba.Én meg a nyitott tetőn továbbra is kukucskáltam ki,és integettem mindenkinek.Egy ilyen kisvárosban nem mindennapi hogy egy 10 milliós luxus kocsival furikáznak.A plázába értünk.
-Saki!!! Itt vagyunk!!!!
-Látom!
-Bepakolt.Kiszálltunk.
-Na látod!Mondtam én hogy nem lesz baj :)
-Remélem hogy visszafele se' lesz semmi :)
Felmentünk a mekibe.Ettünk hambit,almás pitét,muffint.Ittunk is.Jól elvoltunk Sakival.Sokat beszélgettünk,és hülyültünk is :D Ahhoz képest hogy testőr...nem látszik rajta :) Amikor Sakival vagyok,olyan mintha az apám lenne.A 2. apám :D Most apu kint van németbe.És valószínűleg vásárol.1-2 nap szabadnapot kapott.Remélem nem felejtette el hogy th-s cuccokat vegyen :D xD És remélem hogy Bill sem felejtett el...
-Miért is jöttünk ide?||kérdezte Saki,közben tömte magába a sajtos hambit.
-öÖÖÖöö...szülinapi ajándékot kell vegyek egy haveromnak Jojonak.
-Értem.Akkor megyünk?
-Kész vagy a kajálással?
-Ahha...
-Oké.Akkor go....
Az első boltnak rögtön neki is estem.pardon...hehe:P ESTÜNK (mivel Saki is jött) Már a legelső butikba is lehetett kapni márkás,gördeszkás pulcsit.Pont Jojo ízlése volt.Na asszem ezt megveszem.
-Mehetünk tovább SAki!!!Kövíííí !!! :D
Fogd meg a szatyrot!köszi
-Oké.Fogom. :)
A következőbe meg cipők voltak....
-Király!!!Deszkás cipő!! Nézd Saki!
-Látom! :) Megveszed?
-Most viccelsz?Igen.Megszeretném venni.

Bevásároltunk,és még magamnak is vettem egy két cuccot.Mentünk is haza.Mondom haza !! :)) Nem a hotelbe...Bekellett ugranom anyuhoz...személyesen sokkal jobban szeretek beszélgetni,mint telefonon.
Saki!Menjünk hozzánk haza!!
-Rendben.Utánna meg vissza a hotelbe?
-Igen :) ...Mikor jönnek Billék haza?
-Ööö...olyan este fél 6 6 fele...
-Oké. Köszi!
-Nincs mit!
Az autópályán szokásosan ...Úgy vezetett Saki,mintha Schumaher lenne xDDD
Aztán megláttam a házunkat.Végre láthattam a házunk,és anyut ,és........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése