Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. július 30., péntek

34.rész.elment.....

Reggel...esős volt az idő,és hűvös.Úgy ébredtem fel,hogy Bill mellettem mocorog.Ránéztem az órára...7:00 óra.Billnek 8:30-kor indul a repülő.Ez a nap olyan volt mintha az utolsó napom lenne az életemből.És már nem lenne több...Der letzte Tag. :D
-Jó reggelt Kicsim ^^||Bill látta hogy fent vagyok...
-Jó reggelt Billem :)
-Nem hívod fel anyudékat,hogy nem-e jöhetsz velem?
-Biztos azt fogja mondani ,hogy nem...
-Honnan tudod? :)
-Hát...csak tippelek.
-Értem.Oké.De egy próbát megér...
-Igen.Jó.. :) Felhívom most.De még csak 7:00 óra van!
-Na,és??Csak felveszi :)

Felhívtam anyut.Csak csengett,csengett,csengett,majd.........
-Haló!
-Szia anyu!
-Szia!Miért hívsz?
-Hát hogy....||ettől nagyon féltem.Tehát így nagyon nehéz volt megkérdezni,de végül erőt vettem magamon,és megkérdeztem.
-Hát hogy megkérdezzem,hogy el-e mehetek Billékkel Németországba??!!
-Micsoda??o.O Jézusom!!!!
- :S
-Te komolyan elszeretnél menni?
-Igen.Nagyon szeretnék...
-Egyedül ott kint??Vagy 1000 km-re lennél tőlünk.
-Igen Tudom.Tisztában vagyok ilyesmivel.
-És azt is tudod hogy Jojo keresett engem,hogy mondjam meg neked,hogy próba lesz ma....
-Jézus!!!:| Mikor??
-Hát délután.Próbálnotok kell a tehetségkutatóra.
-Basszus...Köszi.Akkor már tudom mit csinálok.Anyu telefonálj be lécci a suliba,hogy holnap 14:00-kor akarok vizsgázni németből.
-Oké.Meglesz...
-De akkor holnap este elmegyek németbe.
-1 hónapot?
-Igen.A próbára hazajövök.Meg 1 hét után mindig haza fogok jönni.Ígérem.||csend lett.Anyu döntését vártam...
-Jó,...holnap este mehetsz.De majd gyere át egy kicsit.
-Oké.Szia!
-Szia!

-Na, mi van?||kérdezte Bill kíváncsian.
-Holnap este megyek németbe utánnad.1hét után hazajövök mindig.
-De jó ^^ Saki és Joe lesz a testőröd.
-Ki az a Joe?
-Joe egy nagyon jó ember.Fiatalabb mint Saki...de ő is nagyon jó.
Oké.
-Akkor kikísérsz a reptérre?
-Persze :)
Bill pakolt,és reggeliztünk,amikor megkérdezte....
-És mikor fogod befejezni a 8.osztályt?
-Holnap.És holnap lesz a vizsgám is németből.
-Hűűha.Szurkolok :)
-Köszi ^^
80:00 volt.Elindultunk a reptér felé.Amikor odaértünk,akkor paparazzik vártak ránk.Napszemcsi fel!...xD Kezdem megszokni ezt az életet :) Fogtam Bill kezét,és közben autogrammokat is osztogatott.Tőlem kért pár ember.Aztán az egyik fotós odaszólt nekünk...
-Kérem!Bill!Egy fotót a barátnőddel!||Bill válaszolt.De csak azért,mert ez egy rendes fotós volt :)
-Oké :) ||beálltunk pózba x"D (nem kell félreérteni)
A paparazzik elkezdtek fotózni...Amíg fényképeztek minket,azon gondolkodtam,hogy ez a fénykép befogja járni a világot...Aztán megfordultunk,és a repülőhöz mentünk.
-Mindent bepakoltál?||kérdeztem.
-Persze :) Minden itt van.
-Oké.
-Csak te nem leszel ott velem.
-De holnap este indulok hozzád.
-Igen :) Jó lesz.
-De most menj!Mert lekésed a gépet!!!||Bill csak ölelt.
-Hiányozni fogsz,és sok sikert a vizsgához!
-Köszi!||utoljára megcsókolt.
-Na,megyek is!
-Szia!
-Hívlak este!
-Oké.
-Szia!

Még megvártam míg felszáll a repülő,és utána mentünk is Sakival vissza a Hotelbe.Saki minden 5 perc után megkérdezte hogy "Jól vagy?Nem vagy rosszul?" erre én mit válaszolnék?Hát azt,hogy "jól" Bill fogadott mellém még egy testőrt.Joe-t :) Ő is nagyon kedves,és ami a lényeg,hogy vigyáz rám ...........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése