Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. július 29., csütörtök

32.rész:Woooooww!!!!!!!

Éppen pakoltam össze a bőröndömbe a ruhákat,és pakoltam el a sok T.H.-s cuccot is.Amikor egy csomó utazótáskát hallottam.Már mint a márvány padlón húzták.Hogy ki?Hát a T.H.!!!!Én azt hittem hogy akkor kapok frászt.......

Tom,Gustav,Georg,ott sorakoztak.Kinéztem a szobánkból...
-Hát ti?Elmentek?
-Igen.||mondta Tom.
-Vissza Németbe?||kétségbeesett hangon kérdeztem.
-Igen.Nagyon fogsz hiányozni Wawa.||mondta Gustav.
-Ti is nekem...És Bill,Ő is megy?
-Nem.Nem megyek.||Termett Bill a hátam mögött.
-Akkor csak ti 3-an mentek?
-Igen.nemsokára indul a gépünk.
-Értem :(
-Ne légy szomorú kicsilány.Remélem még látni fogjuk egymást.||mondta Tom.
-Én is remélem :S ||fakadtam sírva.Tomnak és a fiúknak is könnybe lábadt a szemük.
-De olyan jó volt veletek :'(
-Tudom.De még visszajövünk.Ígérem.||mondta Georg.
-Ígéritek?
-Igen....1 Hónap és jövünk.
-Rendben.Én várok.||Tom is sírt és Gustav is.
-Hamar el fog telni azaz 1 hónap.Meglátod.
-Igen....Aztán elbúcsúztam minden fiútól.Az utolsó ölelés,az utolsó integetés.És el is mentek...Kicsit szarul éreztem magam,de aztán jött egy sms...

Szia Wawa!!!
Tüzijáték lesz!Valami meglepetés vagy mi.....Az egész Hotel és a város azt fogja nézni...18:10-kor kezdődik :)
Furcsának tartottam mindent.....18:08 volt.
-Wawa!!!||hívott Bill az erkélyre.-Gyere amit látni fogsz,az csak a tiéd,csak neked.Oké?
-Oké :) ||18:09 volt,majd 08:10...
-Tüzijátééék!!!||kiabáltam.Bill ölelt és ölelt az erkélyen.
-Köszönöm.
-A világ legjobb csajának.Neked! Nincs mit!
Aztán fellőttek egy szívet,meg csillagokat,szivárványt,majd feliratokat....
"Örökké B és W"
"Szeretlek Cicám!"'
"Emlékezz rám!"
Majd végül a Tokio Hotel jelet is fellőtték.Nagyon szép volt.Ráadásul,ez csak az enyém.És még az egész Hotel,és a város is látta :))))
Vége lett...
-Köszönöm szépen!!!
-Nincs mit Kicsim!Érted bármit.
Annyira romantikus volt ott az erkélyen.
Aztán fáztam kicsit....
-Bill bemegyünk a szobába?
-Fázol?
-Igen.
-De még ne menjünk be.Van még egy meglepetésem :)
-Jajjjj ... :))||Bill bement a szobánkba,kizárt engem az erkélyre,és 3 perc múlva beengedett xD A látvány,és hát szóval,........nem mindennapi volt...........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése