Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. július 30., péntek

33.rész.(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)*.*

Aztán fáztam kicsit....
-Bill bemegyünk a szobába?
-Fázol?
-Igen.
-De még ne menjünk be.Van még egy meglepetésem :)
-Jajjjj ... :))||Bill bement a szobánkba,kizárt engem az erkélyre,és 3 perc múlva beengedett xD A látvány,és hát szóval,........nem mindennapi volt...........


Bementem én is.Visszacsuktam az erkély ajtót.Közben tátott szájjal néztem körbe.
-Bill...ez...ez...ez.........
-Tetszik?
-Igen.Nagyon.
A szobában mindenhol rózsaszirmok voltak.Az ágyon,a padlón,a szekrényen,mindenhol.Gyertyák is égtek.Olyan romantikus volt.Bill odajött hozzám.....
-Wawám!Szeretlek!Nagyon.||megfogta a derekam.
-Én is téged ^^
-Ezt azért csináltam,hogy ne felejtsd el ezt a mai napot,engem,és az utolsó éjszakánkat.
-Igen.DE,nem felejtelek el.Örökre veled szeretnék lenni.
-Én is.Örökké :)
Bill megfogta a kezem és a rózsás padlón járkáltunk.Majd megálltunk.Ölelt,csókolt,el sem hittem,hogy Bill Kaulitz-al vagyok ebben a romantikus szobában.Minden egyes csókja olyan tüzes volt,mint először,amikor megcsókolt.Majd közeledtünk az ágy felé.Majd amikor az ágyhoz értünk,akkor éreztem a selyem takarót,ahogy a testemhez simul.Gyengéden simogatott Bill.Majd a fülembe súgta...
-Nem lesz semmi baj.Imádlak....
Nem tudtam ellen állni egyetlen egy szavának sem.Szeretem őt,és ő is engem.Ő az első fiú,és szerintem az utolsó is :) (L)(L)(L)(L)
A hajamat eltűrte ,és megint súgta hogy:
-Gyönyörű vagy!||elmosolyodtam.Ahogy érintett...,libabőrös lettem.Aztán megtörtént aminek meg kellett történnie :)
Eszembe jutott hogy Bill holnap elindul vissza Németbe.Kicsit lelki bánatom volt.Az oldalamon feküdtem.Bill mögöttem...||a nyakamat,a vállamat csókolgatta,és a hajamat tűrögette el.
Néztem ki a fejemből...
-Most jól vagy Kicsim??Nem vagy rosszul? :)
-Nem.
-Minden oké?
-Igen.Persze.Csak..hát elmész,és ezen nehéz túl tennem magam.
-Tudom.De ígérem hogy visszajövök,és mindennap foglak hívni.Rendben?
-Jó :)
-És azt is ígérem,hogy csak a munkára fogok koncentrálni.Nem fogok csajozni...
-Remélem is...
-Nagyon szeretlek.
-Én is.Nagyon.Nagyon.
-Sok csaj van a világon,aki szép de a szépség nem minden.Benned a szépség,és a jó tulajdonság is meg van.És ez király! :)
- :) ...Az jó....||felé fordultam,és átkaroltam.Majd kinéztem az éjjeli szekrényre...22:00 volt.
-Gyönyörű volt az éjszaka...||mondtam.
-Igen.Az :) Igyekeztem minél romantikusabbra csinálni...
-Sikerült....
Aztán valahogy elaludtunk...........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése