Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. július 27., kedd

28.rész.BULI!!!

-Legfeljebb iszol narancslevet xD ||hülyült Tom és Gustav.
-Ti olyan hülyék vagytok!!!De komoly hagyátok má' !||Georg meglökte őket.
-Ne is törődj vele Georg :) Szeretem a narancslevet x"D Aztán elkezdődött a lakosztályba a buli.......

Mindenki kiment alakosztályba.A fények,a zene is be volt kapcsolva.Buliztunk.Mindenki rázta.Tök elvoltunk,de valaki még is hiányzott.A legfontosabb ember,Bill.Elkezdtem keresni.Tudtam hogy hol lesz...a szobánkba volt.Pontosabban kint az erkélyen.
-Szivem!Hát te?Miért vagy itt egyedül?
-Gondolkodom...hogy ki lehet az a fickó.
-Most ne gondolkodj ilyeneken.Gyere bulizni!
-De Wawa!!!....Féltelek!!!Értsd meg!
-Jó Sajnálom...
-Nincs semmi baj :) Minden oké.Csak nem akarom hogy elkapjon téged.
- :) Nem fog...
-Reméljük...Szeretlek Cicám! :)
-Hmmmm...Már Cica vagyok? :)
-Jaja :) ||aztán elkezdtünk hülyéskedni bent a szobában.Én voltam a macska,és Billt kellett elkapnom :P xD De a vége az volt,hogy az ágyban kötöttünk ki.Billen feküdtem.Aztán amikor észbekaptam hogy Billen fekszek érdekes pozízióba,akkor megálltam és ránéztem.
Ő fel ült és az ölében ültem.Eltűrte a hajamat,és csókolgatni kezdte a nyakam.Én hagytam.Beletúrt a hajamba,és odasúgta a fülembe hogy:
-Szeretni foglak,amíg van élet.Gyönyörű vagy.Nekem te kellessz...
Továbbra is csókolgatott,simogatott...Ez olyan volt mint amikor először megcsókolt.De ebbe volt valami más.Aztán eszembe jutott hogy menni kéne,az ajándékokat adoadni...Tök romantikus volt minden de...
-Bill!
-Hmm...
-Mennünk kell!
-Igen?
-Hát kéne...
-Jó menjünk :)
Kimentünk,rögtön felkaptam az én saját ajándékom,és mentünk a nappaliba.Ott aztán volt ajándék :D Jojo nagyon sok deszkás cuccot kapott...
-Tessék Jojo itt az én ajándékom.
-De jó ^^ Deszkás cipő,és pulcsi :D
-Bizony!Boldog szülinapot!
-Köszi :)
Aztán Bill és a fiúk ajándékai következtek.
-Ez az én ajándékom neked...remélem tetszik.||mondta Bill.
-Hát biztos fog...||közben egy nagy dobozból lett egy kisebb,majd egy még kisebb.Jojo egy csomót csomagolt amíg végül megtalálta a....
-Basszus...ez...ez...nagyon faja.Kösz Bill.
-Na,én is akarom látni mit kaptál!||kíváncsiskodtam.
-Egy ezüst láncot rajta egy medál van.És a medál egy gördeszka.És nézd!Ide van vésve hogy Jojo :DD ||Jojo-nak fülig ért a szája...szerintem minden deszkás örülne egy ilyennek :)
-Köszi Bill!
-Boldog szülinapot!
-Kösz!

Tomtól óvszert kapott.De komolyan :D
-Tom...ez...szuper egy ajándék!
-Köszi.Tudom||hülyén röhögött.-Fő a biztonság.||mindannyian jót nevettünk.Mindenki odaadta Jojónak az ajándékot,amikor apu egyetlen egy személynek még akart ajándékot adni NEKEM!!!
-Wawa!!!
-Mond apu!
-Neked még tartozom.Vettem neked sok-sok...
-Tokio Hoteles cuccot!!!!||kiabáltam,tapsoltam a boldogságtól.A világon minden T.H.-s cucc ott volt elöttem.Alig vártam hogy kinyissam.Amikor kinyitottam.Bill megszólalt:
-Na még ott is én vagyok!
-Na látjátok,ennyire híresek vagyunk!||vigyorgott Tom.
-Jajj fejezzétek be!!!||mondta Saki.Bontogattam ki egymás után...
-Ez olyan mintha az én szülinapom lenne.||röhögtem x"D
-Neked mindennapod az szerintem||mondta Gina.
Ot aztán a th-s bugyitól a th-s körömollóig ott minden volt :D Apu nem felejtett ki semmit x"DD
-Köszi!||öleltem meg.
-Nincs mit!!!Ennyivel tartoztam.
- :)
-Az ajándékok után jött a torta.Fincsi volt.Aztán mindenki legúrított pár pohárka tömény alkoholt xD ...Csak én nem.Mondta az orvos hogy nem szabad.Tehát így betartom.Mindenki hajnalig fent volt.Én még éjfél elött lefeküdtem :)...........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése