Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. július 28., szerda

29.rész..utolsó napom a hotelben...

Reggel...Süt a nap.Egy felhő nincs az égen.Meleg van.És a többiek szarul vannak.Kicsit másnaposak még xD Kimásztam az ágyból,és a nappali meg úgy nézett ki,mintha egy nagy pláza lenne.Vagy egy csatatér :D Tiszta 3.világháború volt x"D Az ajándékok,a csomagoló papírok,a sok doboz mind mind a földön volt.De amúgy nagyon jó volt a buli.Mindenki aludt még.Még Bill is.Saki már nem.Ő vele beszélgettem egy kicsit.
-Jó reggelt Saki!!!
-jó reggelt!Milyen volt az éjszakád?
-Jó.Aludtam mint a bunda.
-És most jól vagy?Nem vagy rosszul?
-Nem :) Szedem a gyógyszereket,amit felírt az orvos,és rendbe jövök :)
-Jól van :) Bill még alszik?
-Igen||bementem vissza a szobánkba és Bill mellé bújtam.Kicsit mocorogtam,majd felébredt.
-Jó reggelt napsugár!||kuncogtam.
-Jó reggelt Cicám!
-Másnapos vagy?
-Nem.Csak fáradt...
-Hagyjalak aludni?
-Nem.Inkább menjünk reggelizni,mert éhes vagyok!
-Én is...||felöltöztünk,aztán mentünk is le reggelizni ki a kertbe.Csak Bill és én.Leültünk a megterített asztalhoz.És rögtön egy rózsacsokor volt az asztalon,és mexikói zenekar gitározott nekünk.
-Ez mi Bill?
-Ez csak neked! (L)
-De... :D:D Köszönöm ^^||öleltem meg.-De miért kapok én rózsát? :)
-Hát mert egyrészt megérdemled,másrészt ez az utolsó napod itt a hotelben :)
-^^||elkezdtünk enni...
-Ízlik a kaja.||mondtam.
-Ja,...nekem is.De Wawa emlékszel az első estédre?
-Igen.Csiga,meg rák... xDD
-x"D ...Nekem nem ízlett.
-Nekem se' :) De utána a hamburger fincsi volt.Meg amikor először beléptem a halba,rögtön a gyémánt csillárt néztem meg.
-Igen.Olyan aranyos voltál kicsim :)Meg amikor az üvegliftben izgatottan rohangáltál.
-Ja.....xDD Tök jó itt.||aztán eszembe jutott hogy tényleg ez az utolsó napom,és hogy Billéknek lehet vissza kell menni Németországba.
-Ööö...Bill!Mivel én utoljára vagyok itt,ezért nektek vissza kell menni Németországba nem?
-Tudtam hogy ezt megfogod kérdezni :)Hát a menedzserünk azt akarja hogy menjünk vissza,mert dolgozni muszáj.De én nem akarlak itt hagyni...
-Ha muszáj,akkor menjetek,...||vágtam közbe-Miattam nem kell itt maradni.Ne hogy feloszlódjon a csapat miattam...
-Nem fog :) De ki vigyázna rád,amikor nem vagyok itt?
-Nem tudom....
-Na,hát ez az...
-De ha elmész akkor nem fogsz annyit gondolni rám.Lehet el is felejtessz...
-Ilyet ne mondj :) Nem foglak.Nekem nem kell senki rajtad kívül.
-Jó...
-Ez nem valami meggyőző "jó" volt.
-Tudom.Csak én is veled akarok lenni.
-Gyere velem németbe :)
-A szüleim úgy sem fogják megengedni :S
-Nem lennénk hosszú ideig ott.Csak 1 hónapot.
Itt teljesen kiakadtam...egy hónap???O.O ???Az nagyon soknak hangzott...
-Aham...hát...
-Megértem ha nem jössz...
-Hát...igen.Tanulnom kell.És nekem itt a család.
-De Hamburgban minden olyan jó lenne...
-Az lehet...
-És az én szüleimet,és családomat,és barátaimat megismernéd....
-Bill.Hidd el hogy nagyon szeretnék menni.De nekem még be kell fejeznem a 8.osztályt.Van még 2,5 hónap a suliból.
-Tudom.||lehajtott fejjel mondta majd a rózsacsokorhoz ment,és a közepéből elővett egy kis dobozt,..kinyitotta..
-Ezt azért is szeretném neked adni,mert nekem te kellessz,és ezt elmondanám még végtelenszer,ha kell :) Hogy emlékezz rám,és ha visszajövök ide Magyarországra akkor újra együtt leszünk,de míg távol vagyok ezt kapod tőlem.||Bill felém fordította a dobozt,és egy gyönyörű nyaklánc volt benne.Volt rajta egy szíves medál,és a medálba bele volt vésve,hogy B.W. Bill és Wawa.Alatta kis betűkkel.., 4 ever.
-Ez...||könnybe lábadt a szemem.-Ez az enyém???
-Igen :)
-Köszönöm szépen,...,köszönöm||öleltem meg.
-Remélem tetszik.
-Igen.Tetszik,...,nagyon :D ||akkor ott abban a pillanatban eldöntöttem,hogy én is vele szeretnék lenni örökre..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése