Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. március 31., szerda

8.rész.(T.H.-val ...ismi a hotelben :P )

De nagyon sokáig tartott az út a Black Diamond Hotelhez.Azthittem hogy soha nem fogok odaérni.Kész örökké valóság volt.De leszálltam.És megpillantottam a Hotelt.14:59
Woooww !!! :)) :D De pontos vagyok.15:00
Nem akartam még odamenni a bejárathoz,így megvártam amíg Bill kijön.A mutató,és a középső ujjamat összefontam,és szurkoltam.Ó jaj Istenem...Ott van Bill !!! :))
Elkezdett gyorsan verni a szívem ...egy pillanat és megyek...jajj de nem merek :S Na jó gyerünk Wawa !!!...most megcsinálod :D XD ||bíztattam magam.Megigazítottam a ruhám és a hajam.A vállamra raktam a retikülöm, és elindultam.Kicsi szél volt,így a hosszú barna hajamat gyengéden fújta a szél.Bill észrevett jézusom !!!Bill észrevett...:DD ||Gondoltam.
Jézusom !!!...ez engem néz O.o végül is kit nézzen,ha nem engem?||morogtam a fogam között...XD
Belülről tiszta ideg voltam,de kívülről nem akartam hogy látszódjon.Nem is látszódott.Már csak egy méter választott el Billtől xP
-Szia! nagyon csinos vagy :) ||köszönt Bill.
-Szia!köszönöm szépen.
-Mihez volna kedved?
-Hát nem tudom...kicsit éhes vagyok.
-Jól van akkor menjünk a Hotel éttermébe jó ? :)
-Rendben.||mondtam.(amúgy sem ettem ma nagyon)
-Előre hölgyem...
-Köszi ^^
Bementünk a Hotel ajtaján...Egy pillanatra muszáj volt megállnom,és ledöbenem,mert a csillár egyszerűen hatalmas, és gyönyörű volt.
-Ööö...Bill !
-Igen ? :)
-Ez a csillár...ööö...||csak dadogtam xD
-Mondjad csak :)
-Ez káprázatos...Miből van?Szvarovszki kristály vagy gyémánt?
-Szerinted? :) ||mosolygott Bill .
-Hát nem tudom.
-Mivel ez egy 5 csillagos Hotel,van pénzük a gyémánt csillárra.
-Wooooow !!! O.o :D ||Döbbentem le teljesen.
-A te városod és nem tudod? :)
-Ez a hotel nem rég nyitott,itt még én sem voltam.
-Hát most itt vagy...velem :)
-...igen...||kicsit zavarba jöttem ettől a velemtől,de oké :)
Aztán amikor befejeztem a "csodálkozást" elindultunk az étterem felé.Álltam Bill mellett,és amíg ő beszélt,addig jól körbenéztem...
-Jó napot!||szólt Bill.
-Jó napot! Foglalt asztalt?
-Igen ott hátul van a vip résznél...
-Jah igen...persze, Bill Kaulitz néven ugye?
-Igen
-Rendben.Máris küldök egy külön pincért,addig menjenek,üljenek le!
-Köszönöm szépen.Gyere Wawa menjünk :)
Bill elindult,én még egy kicsit ottmaradtam.
-Jó az öltönye !!!:D
-Köszönöm hölgyem!
-Nincs mit :D
Aztán kullogtam Bill után.A vip rész egy piros függöny mögött volt.Láttam hogy odabement Bill.Siettem kicsit,hogy utolérjem.Egy nagy erős férfi megállított...
-Hé,hé,hé kisasszony...ez itt a vip rész.Nem engedhetem be!
-De...uram én Billel vagyok!!!||ott kiabáltam...mindenki engem nézett.
-Saki engedd be!Velem van a hölgy :)
-Rendben.||mondta Saki,és félrehúzta a függönyt.Beengedett.
Leültünk egy asztalhoz,...gyönyörű volt.Az asztal közepén volt egy hatalmas virágcsokor.Volt benne vörösrózsa(ami a kedvencem ^^ )gerbera,tulipán,egy kis zöld,és még sok sok virág.Volta vagy négy különböző pohár,meg vagy három tányér,...szóval mindenből volt elöttem négy -öt darab.Azthittem hogy már tényleg duplán látok,vagy triplán.Nem tudtam hogy minek kell ennyi minden az asztalra O.o Nem akartam szólni Billnek hogy mire való ez a sok minden,tehát így csak néztem őt,és mosolyogtam.Nem sokára hozta a "külön"pincér a menüt.
A menü:
-csiga salátával olivabogyóval.
-rák paradicsom szósszal..........................
Eddig olvastam el a menüt,de már elment az étvágyam.Azthittem hogy jó a kaja,de egyszerűen pocsék volt.
-Bill te mit eszel?||kérdeztem Billtől,közben a menüt összecsuktam,és odaadtam a pincérnek.
-Én csak kólát iszok.És rendelek hamburgert.
-Az jó ötlet...
-És te mit ennél? :)
-Azthiszem én is hambit meg kólát.
-Rendben.Felmegyünk a lakosztályba?
-A tietekébe? :DDD
-Aha :)
-Oké menjünk... És elkezdtünk felmenni...
Egy átlagos hotelbe lépcső lenne.De itt a város legnépszerűbb hotele.Tehát itt üveglift van.Két lift van a halban,ahogy belépünk.Van vízesés,selyem tapéta van mindenhol...,van "modern"része a hotelnek is,de én ott még nem jártam.Szóval mentünk fel az üvegliftel,csak én és Bill.A hotelben biztonságban van Bill,és a tokio hotel.Lenéztem és tök izgatott voltam...
-Nézd Bill ott van egy delfines szökőkút,ott meg egy kávézó.||rohangáltam jobbra ballra a liftben.
-Látom :) ...szeretnéd megnézni az egészet?
-Hát nem tudom.Van erre idő?
-Van hát.Ha kell maradok ÉN tovább itt...mondjuk ezen a héten,vagy ameddig szeretnéd hogy maradjak. :)
-Ne Bill !vagy is..miattam nem kell ittmaradni.
-De.Szívesen maradok veled.Tom és a többiek hazamennek berlinbe.De akkor én még maradok.És ezen a héten remélem együtt leszünk :) ||mondta Bill és kicsit közelebb jött.
-Hááát...oké.||mondtam zavartan...-És még mi van itt?
-Hát szépségszalon,élményfürdő,lehet hátul a kertben lovagolni.Van pezsgőfürdő és medence kint.Sok sok minden van itt.De a lakosztály teljesen felszerelt.És minden benne van :)
-Woooow !!! O.o ||csodálkoztam el.
- :)
-És hol vannak Tomék?
-Ők a lakosztályba várnak engem.
-És tudnak rólam?
-Most már fognak tudni :)
-Oké :)
Közben kiszálltunk,és egy hosszú szűk folyóson mentünk végig.A végén volt egy hatalmas ajtó,ami szintén nagyon szép volt.Kinyitotta Bill,és Tomék voltak ott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése