Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. március 19., péntek

6.rész.(2.nap:Talán "randi" o.O ? )

Jó reggelt minden kedves hallgatónak!!!7:20 perc van kedd április 2.-a.És most a friss zenék jönnek...Csak feküdtem az ágyban,és szurkoltam,és egyben vártam is azt,hogy milyen zene lesz...a friss zenék jönnek, folytassuk a Tokio Hotel- Durch den monsunnal...
Yeeeee yeeeee yeeeee....felpattantam és ugrálni kezdtem az ágyon.Énekeltem Billel együtt a számot.Majd amikor úgy gondoltam hogy elég az ugrálásból,lemásztam az ágyról,felhangosítottam a rádiót,és már is suhantam be a fürdőbe.Még a fogmosás is ritmusra ment xD Csak táncoltam a tükör elött egy hajkefével a kezembe xD Tök boldog voltam...,mivel suli után talizok Billel :))))
Ezt még Gina se' tudja hogy én a Black Diamond Hotelbe megyek.Sőt ezt csak én és Bill tudjuk... :) ((eddig)).Amikor végre befejeztem a tombolást visszamentem a szobámba.Kihúztam a ruhás fiókot,és kidobáltam minden rongyot az ágyra xD ....Két ruhát kellett kiválasztanom.Egyiket a suliba,másikat a randira.Na várjunk csak!!! O.o RANDI????Hát nem hiszem hogy ez randi lenne,mert Bill egy olyan ember ,aki a zenének él.És most hogy egy hete jött ki nekik a videóklip,nagyon rákapcsoltak.Nagyon intenzíven melóznak.Ezt onnan tudom ,hogy Billel beszélgettünk,az "idegen vezetés" után.Például ilyesmiről ;van állatod?Anyukád,Apukád,mi a hobbid,kedvenc kajád,piád,filmed,együttesed,színed,példaképed....
Billről kell tudni hogy nagyon őszinte.Mosolygós ember.De amikor nem látja őt senki,akkor nagyon magába fordul.Beül egy sarokba,és gondolkodik,vagy dalokat ír.Ilyenkor senki nem zavarhatja.Hmmm.... Ő is tisztára olyan mint én.Én is dalokat írok,és én is szeretek néha egyedül lenni,a négy fal között.Gondolkodni,és élni a "pillanatnak" :)
Szóval egy szó mint száz,ez SZERINTEM NEM RANDI :)) Bár ..kitudja...
A suliba menős cuccom így nézett ki:
-a kedvenc sportcipőm^^
-farmer
-egy újjatlan poló
-mivel kicsit hűs van a tegnapi esőtől;-pulcsi(a fekete fehér csíkos pulcsim:D amit Bill írt alá :)
A "randira" menős cuccom meg így:
-
a második kedvenc sportcipőm xP
-a fekete cső nadrágom
-egy vékony pulcsi amin egy béke jel van
-és egy elegáns fekete bőrkabát,ami csak a köldökömig ér.
Na akkor most muszáj lesz elpakolnom...
Kis kutyám||mosolyogtam Lurkó felé.
Hát te?Anyu beengedett mi?
Miközben pakoltam...Lurkó elvette a zoknimat amit felakartam venni,majd az ajtóm felé vette az irányt.Én meg újból szaladtam utánna...De az én megmentőm anyu volt.Ott állt az ajtóba,és kivette Lurkó szájából a zoknim.Anyu becsukta a háta mögött az ajtót,bejött a szobámba,és így szólt:
-Jó reggelt kisasszony :)
-Jó reggeltet köszöntem,és egy nagy puszit nyomtam anyu arcára :P
-Hol voltál tegnap?
-Jah...hát suliba,és elsem hiszed mi történt velem!!! :))
-Mi történt?..mond csak :)
-Hát..nem tanultunk tegnap mert hát koncert volt a suliba...nézd meg a fekete fehér csíkos pulcsimra is kaptam aláírást :) ... jah meg közös képem is van Billel...nézd !!!||orra alá dugtam a telómat.
-Látom...de ki ez a Bill?Nem magyar ugye?
-Hát sajnos nem :s...De jól megértjük egymást.
Ezentúl sokkal többet fogok foglalkozni a német nyelvel....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése