Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. március 18., csütörtök

4.rész.

-Totál jó volt a koncert:DDD||persze csak úgy szelíden szólaltam meg.De tekintetem nagyon is árulkodó volt.
-Hát még az milyen jó lesz ami utána jön:DDD||Gina megint úgy ugrált mint reggel a buszmegállóba.
Továbbra is néztem a közös képünket,amin Bill és én vagyunk.
-Na várjunk csak ...te...te...
-Mi én??||tudtam mire gondol Gina de még nem mondta ki.
-Wawaaa...:DD
-Tessék mondjad...úgyhívnak már 14 éve xD
-Wawa te bele vagy esve Billbe.:))||széles mosoly ült az arcán.De féltékenységet nem láttam a tekintetében...
-Ki??hogy én Billbe??O.o Ugyan már ekkora szamárságot Gina...!!!
-Jajj már...hé szivi zudom hogy csak úgy zakatol a szíved azér' a srácér:))
-Hááát...nem.dehogy is :$$||Továbbra is tagadtam...De Gina csípőre tett kézzel állt elöttem.Fejét kicsit oldalra hajtotta,majd megszólalt:
-Jól van ...nem baj hogy most nem vallod be...
-Nem is ||szóltam közbe
Mert nem is szeretem||olyan vörös voltam mint a chili paprika anyu kiskertjébe XD
-Hát jó,most még ezt mondod...de késöbb...
Erre nem tudtam mit mondani...csak próbáltam kievickélni ebből a nagyon kínos helyzetből.Így témát váltottam...
-Na és mi lesz most?vagy mi lesz a konci után?
-Mi???
-Hát te mondtad az elöbb... :)
-Jah..igen ,persze hát autogram osztás lesz meg fotózkodás a TH-val...
Igen???:DD||annyira feldobódtam...
hmm..talán megint lesz egy közös képem Billel:) || gondolkodtam el...
A fotózkodás meg az ilyenek...bent voltak a suliban,az ebédlőben.Olyan hosszú sor állt egészen a suli ajtajánál voltunk Ginával.A telómon megnéztem hogy mennyi az idő.15:43...
-Huhh...ez a nap hosszú nagyon nagyon hosszú.
-Jah..ne is mond még Lurkóval is le kell mennem sétálni-.-
-Menjek veletek?:)||kérdezte Gina.
-Hááát...oké!!!:)Gyere ha akarsz.(szeretek egyedül kutyátsétáltatni,és közbe zenét hallgatni,de ha 'G' akar jönni...én nem bánom :)
-Persze hogy akarok :) szívesen megyek.
-Oké ^^
Ma is úgy volt hogy a haverokat kihívjuk,és bandázunk egyet.De már ehez késő van.Azthiszem el kell halasztani.Közben haladt a hosszú sor:16:05,16:15,16:30,17:00...
-Hál' Istennek végre mi jövünk:DDDD || tök izgultunk mind a ketten.Csak egy csaj volt elöttünk,aztán mi következtünk.
-Hallo!||szólaltam meg németül,és nyujtottam a kezem Bill felé(még nem tudok annyira németül,de pár szót váltottunk.)
-Halo! :) ||szólt Bill és megint azzal a csábos mosollyal mosolygott.És megfogta a kezem...
-Magyar vagyok,anevem Wawa.És ez az én sulim.
-Igen??:) Tényleg??De jó ^^ Hanyadikba jársz??(közbe Bill írta alá a feket fehér csíkos pulcsimat)
-8.-ba járok :) és Te hanyadikos vagy?||kicsit szégyenlősen megkérdeztem.
-Hát gimiba 2.-os :)
-Értem.
-Mikor mindent aláírt Bill felállt és olyan aranyosan megkérdezte hogy :
-Megmutatod nekem a sulit?:)
-Persze :)))) Gyere csak utánnam...||rögtön mentünk is sorba a termeken...
Megmutattam a suli minden négyzet miliméterét,hogy húzzam az időt.Azért volt ennyi idő mindenre,mert mi (én +Gina)voltunk az utolsók akik a hosszú sorban voltak.Gina a többi fiúval volt.Tommal,Gustavval,és Georgal.Mi Billel egyszer csak eltűntünk.
-Hova mentek ezek?O.o||Gina kérdezte a fiúktól és kémlelően nézet szét.
Aztán ott maradt az ebédlőben.Gina jól elvolt Tommal XP
Én vezettem körbe Billt...De valahogy nem nagyon jöttek a számra a német szavak...Ilyenkor eszembe jutott a német tanárom,és azok a szavak,amit tanultunk az idegenforgalmis témánál.
-Üdvözlöm Uram itt a mi sulinkban!Erre található a 8/b osztály:) || Bill ezen jót nevetett...
-És ez az én osztályom...mint láthatja, itt új táblák vannak :P Ha tovább akarja kiállításomat hallgatni illetve látni,kérem fizzesen 5 eurót :P xD ....Persze csak viccelek :)nem kell fizetni ! :D
-Oké rendben :D || Bill annyira élvezte ...
Most tényleg ennyire érdekli őt az én dulim?Vagy nem tudom...O.o
-Erre van a média terem,és a számítástechnika terem is.Arra ott a folyosó végén az öltöző,és a tesi terem.Jobb kéz fele az uszoda.Itt menjünk fel...itt van a Wc....
-Jó nagy ez a suli,és nekem tök tetszik:)|| szólalt meg Bill nagyon őszintén.
Aztán kicsit felhagytam az "idegen vezetéssel"és megkérdeztem tőle hogy :
-Meddig maradtok itt Magyarországon?
-Háátt..még holnap itt leszünk.Aztán sajnos mennünk kell:s || Bill olyan fejet vágott,mint akinek fáj a hasa.Annyira rossz volt őt így látni :s
-Sajnos???O.o ...:) szeretnél még itt lenni Magyarországon?
-Hát...igen.Szerintem nagyon szép ez a város is.Meg a suliD is ! :)
-Óóó...köszi szépen ^^...Nekem is tetszik.És melyik hotelbe száltatok meg?
-A Black Diamondba :)
-Hűűűhaaa :)) Az király hotel ...
-Ja az...
-Még nem voltam ott...
-Eljössz holnap megnézni? :) || vágott a szavamba Bill.
-Tényleg?Én? :)))) Persze hogy megyek || fülig ért a szám...
-Oké rendben akkor itt van a telefonszámom...
Elcseréltük a telefonszámokat...,beszélgettünk még sokat :))
-Lssan mennünk kéne nem?!
-De :( || mondtam kicsit lehangolva,de aztán eszembe jutott hogy holnap Billel lesz talim.A Black Diamond Hotel elött :D
Elkezdtünk menni le az ebédlőbe...Gina,és a többiek ott voltak.Mondtam 'G'-nek hogy menjünk..Elköszöntem Billtől,és a többiektől.De persze főleg Billtől köszöntem el :)
-Most mennem kell,de akkor holnap tali a hotelnél :)
-Oké rendben..szerintem mi is megyünk.||mondta Bill és a fiúk felé fordult.
-Akkor holnap mikor?||kérdeztem.
-Jó neked a 15:00?? :)
-Persze..az jó :) Integedtem Billnek,és elkezdtünk menni 'G'-vel a buszmegálló irányába.Bill is integetett ,és mosolygott,aztán ők beszáltak az autóba,és a hotel felé vették az irányt.Felszáltunk a buszra,kinéztem az ablakon és csak néztem a csillagokat.Gondolkodtam.Gina nem szólt egy szót se'.Nem akart megzavarni.És amikor hazaértünk...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése