Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. március 21., vasárnap

7.rész.(még mindig 2. nap:egy jó nap:)

-Ezentúl sokkal többet fogok foglalkozni a német nyelvel.
-Rendben van :) Nagyon helyes...De még mindig nem mondtál semmit róla.
-Jah igen..na szóval...a koncert után volt ilyen fényképezkedés,meg autogram osztás.És Gina meg én közelebről megismerkedtünk a Tokio Hotellel ...mert hogy így hívják az együttest.És Billel azthiszem randim lesz.
-Értem...és mikor lesz?
-Ma 15:00 kora Black Diamond Hotelnél.
-Igen? :) Jajj Wawa nagyon szurkolok neked...
-Köszi ^^
-Itt a reggelid...egyél,aztán lassan menned kell...
-Köszi,jaja lassan megyek is.
Megreggeliztem,felöltöztem,sminkeltem,felkaptam a táskám a földről,aztán mentem is.Rádió ment a fülembe.De a rádiióba egy kis pillanatra megállt a zene.Ugyanis sms jött.Méghozzá Bill Kaulitztól.
-ÁÁÁÁÁ.... nem igaz :))) !!!
Megnéztem,és ezt írta:
Jó reggelt Wawa !!!
Remélem jól aludtál,akkor ma 15:00-kor a Hotel elött.
Már nagyon várom^^ puszi(L) Bill.
WOOOOOOOOOOOOOOOOOWWW!!!!O.M.G!!!!!O.o !!!XD
Még puszit és szivet is küldött...Milyen aranyos,és figyelmes :)Rögtön vissza is írtam neki.
Neked is jó reggelt Bill !!!
Nem felejtettem el hogy talizunk...és az este nem aludtam valami jól,de megvagyok élek:)
puszi(L) Wawa.
Ajajaj édes jó istenkém ...,hát má' mindenhol zavarnak xD Persze nem gond hogy Bill zavar.Ő zavarhat,+Gina+Jojo+anyu+Lurkó TALÁN :) Visszakapcsoltam a rádiót és eltettem a telóm.A kapuba Gina várt :D ott támasztotta a falat.
-Hellóóó :)
-Syóka!||látszólag teljesen megváltozva köszöntem.
-Hmmm..de dögös ma valaki .||szólt Gina.
-Óóó...köszi.Hát muszáj :) xD
-Lassan mentünk a buszmegálló felé,és megakartam nézni hogy meg-e van még a th-s poszter.És mit ad isten,még fent volt :) Gyorsan leszedtem,és betettem a táskámba a könyveim közé.
-Hát te meg mitcsinálsz Wawa?
-Nem látod?? :) Lopom a posztert xD
Ezen mind a ketten jót szakadtunk...
Kérdezi 'G' :
-Na mi van th-s lettél :) ??
-Asszem...||csak úgy lazán mondtam.
-Óha...és ezt minek lehet köszönni? :)
-Hát mondjuk annak,hogy tetszik a zene,Bill,és ma talim lesz vele.
-Mit mondtál Wawa??? O.o :|
-Semmit... :s || szégyeltem el magam.
Hogy nekem mindig ki kell nyitnom a szám...:S
-Ej ha...ez nem semmi... :) De hogy?
-De ugye nem mondod el senkinek?
-Nem.Begyszó.Bennem bízhatsz.Összetartunk bármi legyen.
-Oké.||még mindig nem nyugodtam meg...de már kezdtem.
-Na és hol mikor talizol vele?
-Ma.......15:00-kor.
-És hol?Jajj mond már :) || Gina annyira izgatott volt.
-A Black Diamond elött.
-Basszus,ott még én se' voltam.
-Mondanám hogy gyere el..de...
-Nem is akarok elmenni :) Ez a Te napod Wawa :)
-Jajj de édes vagy ^^
Megjött a busz,felszáltunk,beültünk hátra a spanokhoz.Jojo is ott volt ^^
-Sziasztok!||köszöntünk.
-Helló!
Amíg a sulihoz nem értünk,addig beszélgettünk.Egyszer csak megállt a busz.Kiszáltunk.És én egy pillanatra megálltam.Körbenéztem,és elképzeltem hogy mi is volt itt tegnap.Jó volt vissza emlékezni a tegnapra.A lámpák, a színpad,és a hangfalak sem voltak ott.De én odaképzeltem a koncertet.És csak álltam,és álltam..és...
-Wawaaaaa!!!||elém állt Jojo,és az arcom elött integetett.-Nem jössz? :)
-De megyek már :) || És elkezdtünk menni be a suliba.A suli folyosóján néhány th fan árult Tokio Hoteles polókat.Erre az akciómra szerintem senki nem számított.Odamentem a két csajhoz,és vettem egy polót :) A haverok csak lestek,teljesen leesett az álluk.Olyan vicces volt így látni őket.
-Sziasztok lányok!
-Szia:)
-Szeretnék venni egy polót...
-Rendben.Melyiket szeretnéd?
-Azthiszem azt.
-Ezt?
-Igen :)
Kifizettem.És még az msnjüket is elkértem...
-Sziasztok!köszi :)
-Mi köszünjük.Szia ! :)
A haverok nem szóltak.De nem is haragudtak rám.Elfogadnak így ahogy vagyok.(Még ha th-s is vagyok)Ezek az igazi haverok,akik tüzön,vizen át velem vannak.Bementünk a 8/b osztályba..igen tudom ismerős mi? :) az én osztályom xP Leültem a helyemre,táskámból kipakoltam a könyvem,és vártam a tanárt.Az első óra német volt.Amikor bejött a tanár felálltunk.(xD )
-Üljetek le!||mondta.-Ezen az órán gyakoroljuk a párbeszédet,meg az illemet hozzá.||mondta a tanár,és lecsapta a könyvet az asztalra.Sosem voltam rossz tanuló,de most aztán rákapcsoltam,főleg a németre.Egész órán dolgoztam,jelentkeztem.A többiek csak tunyultak.Lusta banda xD azér is szerepeltem ilyen jól,mert tudom hogy Bill német.És szeretnék vele minnél többet beszélgetni.Párba kellett lenni.mer ugye a párbeszédet gyakoroljuk.Én Ginával voltam ^^ Figyeltem a kiejtésre,hanglejtésre,és arra is hogy mit mondok...xP Nehogy megint úgy eljárjon a szám,mint reggel :)
Az órai munkám meg a párbeszéd tökéletes volt.(a tanár szerint )5-öst kaptam,és Gina is.Ahogy kicsengettek..bújtam a német szótárt a sulikönyvtárba.Találtam is egy gyönyörű mondatot...xP
Ich liebe dich ....na még egyszer.Ich liebe dich.A kiejtésen sokat gyakoroltam :) Ahogy becsengettek rohantam fel vissza az osztályba.Vittem magammal a szótárat.Minden órán olvasgattam,minden órán csendben gyakoroltam a kiejtést.És amikor egy pillantásra is felnéztem az órára 13:30.Pakoltam össze.Végre kicsengettek.Jön az iskolabusz.Aztán nemsokára talííí :D
Ginával és Jojoval mentünk ki.Megjött a busz.Siettettem őket.
-Gyerünk 'G' és Jojo felszálni!!! :D gyorsan !!
-Naa Wawaa..ne lökdöss!!
-Csendet!||szóltam rájuk.-Siessetek!!:D
Jojo nem tudta hogy én miért is sietek ilyen nagyon.De Gina mindent tudott :) Így Gina csak lazán legyintett rám.'G' világéletébe laza,őszinte, és vicces ember volt.De ha egy szóval kéne őt jellemeznem...egyértelműen LAZA :) Közben nagyon ment az idő :S és Én még mindig a buszon ültem-.- 14:00 volt amikor hazaértem.Hát hiába sok gyerek jár a suliba xP
-sya 'G' !! :)
-Sya Wawaa :P Sok szerencsét a randihoz szurkolok szivi :) jó legyél :)
-Oké.meglesz :D sya
-szióka! :)
Elköszöntem Ginától.Jojo hamar leszállt, mert ő kicsit közelebb lakik a sulihoz.Jojónak is ma gitár szakköre van meg foci edzése :s Szegény...
Nyitom a kaput és csak úgy száguldottam be a házba.Anyu a konyhába volt...
-Szia mi volt ma? :)
-ö..ö..ö.. kaptam egy 5-öst németből.
-Ügyes vagy...
-Na ja..
-Kérsz kaját..?
-Jajj nem nem érek rá .Majd ha lesz időm akkor eszek valamit.De amúgy nem köszi.
-Oké :) Megértem hogy most sietsz.
A fürdőbe eltöltöttem kemény fél órát.Ott álltam a tükör elött hajgöndörítőval,és hajvasalóval a kezembe.Nem tudtam eldönteni melyiket válasszam.Derékig érő hajam van.Kis időbe beletelt amíg döntöttem meg megcsináltam a hajam.Végül a hajvasalót választottam.Aztán átöltöztem,egy randis smink,és készen is voltam.Nagyon szép vagyok xDD Ez nem ego.Ez az igazság :)...kék szemem,sötétbarna hajam van.175 cm 50 kg vagyok.
14:45 volt.Jézusom elkések :s !!! A fogasról levettem a retikülöm,és rohantam le a lépcsőn...
-Ej ha de csini valaki :) ||szólt anyu.
-Köszi hogy így látod :S ...||tök rémült voltam,..mert féltem hogy elkések.Ahogy kimentem a buszmegállóhoz,hála istennek már ' ott is volt a busz.De nagyon sokáig tartott az út a Black Diamond Hotelhez.... :SS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése