Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. március 19., péntek

5.rész.

És amikor hazaértünk a kutyasétáltatás is elmaradt...fáradt voltam.
-Szia 'G' !!!
-Sya jóét!!:)
-Neked is...
Bementem ledobtam a táskám az előszobába,majd felmentem az emeletre.Lúrkónak adtam kaját.És bezárkóztam a fürdőbe.Vettem egy jó fürdőt.Kerestem kaját a konyhába,aztán leültem Tv-zni.Ölembe vettem a laptopomat,és amikor beléptem msn-re ,rögtön üzenetet kaptam...
Jojo(Ő egy fiú haver,deszkázik,15 éves,és nagyon jó fej.Van barátnője,de sose mutassa be nekünk xP Persze ez a Jojo név nem az igazi neve.De itt mindenki becézve van:)
Jojo üzenete:
Szia kislány :) Ma nagyon eltűntél...
Wawa üzenete:
Sya!!! na ja...megakartam tudni hogy mi folyik ott...
Jojo üzenete:
És ?...megtudtad?
Wawa üzenete:
Hááát...meg.||nagyon röviden válaszoltam neki ,mer' hát nem akarom hogy mindenki erről pletykáljon.
Jojo üzenete:
Értem...Na ha nem baj akkor én megyek is ..alszok.
Wawa üzenete:
Ilyenkor?
Jojo üzenete:
Aha...honap edzésem is lesz meg gitár szakkör....
Wawa üzenete:
Rendben... :) menj csak ...jóét (K) Sya!
Jojo üzenete:
Sya! neked is jóét (K) :)
Msnről ki is léptem,a laptopomat becsuktam.És TV-ztem még egy kicsit.De annyira fáradt voltam,hogy elaludtam a nappaliba a kanapén.Kis idő múlva felkeltem arra hogy Lurkó eszi a zoknit le a lábamról.
-Lurkóóóóó...elegem van...betelt a pohár||megfogtam a nyakörvénél fogva,és kivittem az udvarra.Na ...így már sokkal jobb :) Becsuktam az ajtót,és felmentem a szobámba.Lehuppantam az ágyra,majd elaludtam....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése