Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. március 11., csütörtök

3.rész.

Kinyílt az ajtó és a suli udvarába nagyon sokan voltak.Olyan embereket még nem is láttam O.o
-Ezek nem is a sulinkba járnak !!!||szólalt meg gina kicsit hangosan...
-Kik ,mik, ezek ?elba***ák a napom... :@
-Ssss...csitítottuk mert látszólag ideges volt.'G' továbbra is mondta a magáét.Én hagytam had' mondja csak,de a többiek nyugtatták továbbra is.Körbenéztem, és egy szó nélkül elindultam arra ahol a legtöbben voltak.Voltak vagy 1000-ren O.o Csak mentem végig a tömegen,lökdöstem mindenkit arébb.Megakartam tudni mi vagy ki van itt.Nem akartam otthagyni a haverokat,de annyira eltávolodtam tőlük,hogy már azt sem tudtam hol vannak,honnan indultam el.Csak körbe körbe forogtam.A "tömeg tenger" közepén voltam.Nem tudtam most mi lesz vagy mi nem ...
A napos,meleg,jó időből egyszer csak lett egy borús hideg idő.
-Na bazz+ én se' hallgatok többet időjárást-.-|| szólaltam meg csak úgy halkan.Az ég alján a szürke felhő elmosódott,a Napot nem is lehetett látni.Fáztam,...így felvettem a pulcsim,összehúztam,majd újból elindultam egy tetszőleges irányba.Csak mentem ,és mentem tovább a tömegen.Nem tudtam merre tartok.Még egyszer visszanéztem ,de már nem láttam a buszt.Kezdtem nagyon fázni,zsebre tettem a kezem és megakadt a telefonom a kezembe.Felakartam hívni a haverokat akik valószínűleg a busznál voltak.De visszatettem a zsebembe a telóm.Elötte végig gondoltam mitcsinálok...És most az egyszer nem a haverok voltak fontosak.Néha el kell tőlük szakadnom hogy élhessek,és a saját utamon járjak.Most ebben a pillanatban tényleg a pillanatnak éltem :) Hajtott a kíváncsiság,...ennyi ember mit keres itt?valami készülőben van.De mi??Sok volta bennem a kérdés.És A válaszokat megakartam tudni.Közben megálltam, mert valaki megfogta a kezem.(jajj már megint :S Ez pont olyan érzés volt, mint reggel.De reggel Gina volt aki megfogta a kezem.A több mint 1000 fős "tömeg tengerből" ki az aki megfogná a kezem?O.o Egy vadidegen?vagy nem??...Tehát újra végig játszódott bennem minden.(Csak nem a maffia?xD nem az nem lehet....)Bár a "tömeg tengerben" nem volta semmi gyanús ,kivéve azokat a hangfalakat és a színpadot.Megszorította az illető a kezem majd bátran hátra fordultam....
-Gina!!!:DD||olyan boldog voltam..végre egy ismerős arc
-Szia!!!Csak gondoltam eljövök,megnézlek.
-És idetaláltál?O.o...csoda...:)
-Jah...idetaláltam,nem volta nehéz,pont a színpad irányába indultál el :)
-Igen?Jah igen...színpad?!persze,tényleg...O.o (azt sem tudtam miről beszélek xDD)
-:)
-De minek van itt színpad?
-Hát valószínű lesz itt valami...mondjuk konci :))
-Koncert?itt a mi sulinkba ???xDDD Ez jó vicc volta 'G' ||csak nevettem és teljesen hülyének néztem...
-Neeem!!!Wawa!!!:) komolyan beszélek,tényleg lesz itt konci:)
(Most hogy láttam a komoly arcát miközben mondja hogy konci lesz,..hááát...kezdetem elhinni.)
Továbbra sem engedte el a kezem Gina.Egészen a színpad elejéig mentünk.Kezdett esőre állni az idő,majd cseperegni kezdett az eső.Egyszer csak dobszólót lehetett,na erre mindenki felkapta a fejét.Mindenki elkezdett tolongani,sikítozni,annak érdekében hogy előrébb fog jutni.Én is Gina közvetlenül a színpad elött voltunk.Majd egyszer csak a tokio hoteles fanok előkerültek,és előre jöttek.Th-s ,Billes,Tomos posztereket lóbáltak a kezükbe,...Nem tudtam mi folyik itt.Annyit megtudtam hogy konci lesz.MÉG PEDIG TOKIO HOTELES KONCERT!!!O.o
Ginával egymásra néztünk,majd mosolyogtunk ,és amikor Bill fellépett a színpadra,az volt életem egyik legszebb évje,hónapja,hete,napja,órája,perce,másodperce,és pillanata :) (L)
Tisztára olyan volt az arca mint reggel a buszmegállóba a poszteren.Ahogy megláttam az arcát,az arcvonásait.Eszembe jutott a reggel....sőt még a rádió is.A rádióba pedig Tokio Hotel szólt Durch den monsun :) Mindenre tisztán emlékeztem.Bill után jött Tom és Georg.Hátul a doböt Gustav ütötte.Aztán elhangzott az első dallam.És beugrott a szám is ami reggel ment....
-Durch den monsun!!!!:D ||kiáltottam fel boldogan.
-Jaja azaz :D:D ||szólt Gina széles mosollyal.
Én is 'G' az ELSŐ mondom az ELSŐ sorból csápoltunk :) xD Gyors előkaptam a telóm és kamerázni kezdtem.Gina fényképezett.A csepegő esőből lett lassan szakadó.Felkapcsolták a reflektort, hogy jobban lehessen látni.(Láttam én :) Az volt a lényeg hogy a telómon lássam a fényképező,és a kamerázó gombot xDD)És persze az is fontos volt hogy Billt lássam (L):P LÁSSUK :)A lámpák színesek voltak,füst is volt bőven :PAjándékok is repkedtek.Plüssmacik,levelek,kisebb dobozok amibe valószínűleg értékes dolgok voltak :)....Bill farmerba ,sportcipőbe,és egy nagyon szép fekete bőrkabátba volt.Fekete manga haja,és gyönyörű barna szeme csillogott a reflektor fényében.Tőlem Bill volt vagy 50 cmre.Sok lány megfogta Tom nadrágját.Gondoltam én sem maradhatok ki ilyen élményből,...megakartam fogni Bill lábát,de futkosott fel s alá a színpadon xP ...nem volt valami egyszerű elkapni.De egy kísérletet még is szántam rá.Érdemes volt :)) Mert amikor megfogtam a lábát észre vette.Lenézett,de tovább énekelt nem állt meg.Lenézett,és mosolyogni kezdtem rá.Ő nagy nehezen vetett egy csábos mosolyt,aztán letérdelt pont elém.És addig térdelt ott,addig énekelt elöttem,...míg Gina lefényképezett minket ^^ Én csak kameráztam,és kameráztam őt.Jó mélyen belenézett a kamerába :P Billből csak úgy csöpögött az izzadság.Az egyik csepp épp az arcomon landolt:$ De az eső cseppek hamar lemosták arcomról Bill izzadság cseppjét :( És amikor Bill fel állt...Ich muss durch den monsun ...Szakadni kezdett az eső.Nem...nem is szakadt.Mintha dézsából öntötték volna,úgy esett.A sminkem kezdett elmosódni,a telómat a pulcsimmal védtem az eső ellen.A hajam is teljesen vizes volt.De nem érdekelt különösen hogy hogy nézek ki.Én a koncertnek éltem abban a pillanatban.Nem csak én ... :) Gina,és a többi th fan aki ott volt :)
Ginával ott tomboltunk :D hihetetlen élmény...Életem első koncertje :DD ráadásul ingyen :)
Nagyon jól sikerült :) És itt még nincs is vége a napnak (L) :) ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése