Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. december 22., szerda

Bill und Wawa story 3. (Rövid Bill és Wawa történet 3.)

A varázslatos poszter

2006-03.16.-a van.7:10-kor indul a buszom.Nehogy lekéssem, most előbb ott voltam.7:04 van.Néztem rá az órámra.Leültem a padra, és láttam a nap felkeltét a megállóból.Na, jól indul a napom.Ha süt a nap, baj nem lehet.Aztán egy embert pillantottam meg a megállót csak úgy át szelte egy furcsa kinézetű lány.A hátizsákja félig meddig nyitva volt és kiesett belőle valami.Az a valami pont előttem ért földet.Az egy Th-s újság volt.Áhhhhh hát ez nem lehet, hogy...hogy,,,,került ez ide???Nincs már rá szüksége??Felkaptam az újságot....
-Várj!!!Hey!!!Ez a.....-próbáltam szólni neki, de bömbölt a zene a fülébe, tehát nem hallotta.Belenyugodtam, hogy ezt az újságot már nem kapja vissza a lány.De hát.... most nézem jobban....
-Ez egy különkiadás, és csak egy van belőle!
-gondoltam magamban.Én is szeretem.9 éves korom óta a Tokio Hotelt és nem fogom csak úgy kidobni ezt a "halom papírt" a kukába, mintha semi sem történt volna.Igen is történt.Nézegetem, olvasom az újságot, aztán 6 perc múlva ránézek az órámra és látom, hogy 7:10 van.És még mindig nem jött a busz, vagy lehet, hogy jött de én nem láttam elvoltam foglalva az újsággal.Nem nagyon érdekelt az a tetves busz, amúgy is tavasz van és nem fagyok meg a megállóban.A suli sem izgatott nagyon abban a pillanatban.Ez egy jó nap.Kijelenthetem már most szerintem .Egy példány van ebből az újságból.Egyetlen egy embernek, neki, annak a lánynak volt meg.De csak volt.Szerencsés lehetett...na igen, szerencse....most én is annak érzem magam.Most ÉN vagyok az egyetlen lány, akinek ez megvan.Itt tartom a kezemben.Ültem még mindig.Kitartóan vártam a buszt.Gondoltam biztos késik.Megint.De múltkor korábban itt volt...
Hmmmmm.mindegy....
Az újságnak kemény fedelű borítója volt.Az elején Bill, és a Th többi tagja állt.Egy fehér háttérben.Az újság címe is Tokio Hotel volt.De ami a legfurcsább, hogy németül írtak bele, kézzel!Igen.Mondom kézzel, az újság hátoldalára.Maga az újság is német volt.Egy kukkot nem értettem belőle.Hisz' még csak most kezdtem el nemrég tanulni a németet.Csodát senki ne várjon tőlem :D Így csak a képeket tudtam nézegetni.Az 1x 1 cm-es képtől az életnagyságú poszterig.Mindenféle, színű, méretű kép volt benne.Ebben a különkiadásban sok lap volt.Volt vagy 100 oldalas.Úgy nézett ki, mint egy könyv.Már 7:36 volt.Mondom a faszom fog itt várni.Úgy sem érek már be.Felálltam és haza sétáltam.3utcányira lakom innen.Siettem kicsit joban.Leakartam fordítani magyarra az egész újságot, meg amúgy is....Még nem is tudtam rendesen végignézni.8perc alatt otthon voltam.Tiszta jó,... azt hiszem rekordott bezártam a bejárati ajtót.nem volt otthon senki.Felmentem a szobámba, ledobtam a torna cipőm, a bőrkabátom, na meg a táskám.De azaz újság valahogy a kezemben maradt..Mintha odaragasztották volna.Furdalt a kíváncsiság, hajtott a vágy, hogy felfedezzem a vaskos, szinte már varázslatos újságot.Leültem a laptopomhoz.Éreztem enyhe huzatot.Felálltam, majd becsuktam a tetőtéri ablakot, na meg az erkély ajtót.Biztos anyám elfelejtette becsukni.Cöhh...jellemző.Rendet nem csinált hála istennek, mert amikor Ő itt pakol, én semmit nem találok meg.Takarítanom is kéne.Tudom...Tipikus tini vagyok és tipikus tinis szobám is van....A hatalmas tetőtéri szobámat nem könnyű "kordában " tartani xD Itt aztán 1 hétig suvickolhatok.....
Visszaültem a laptop elé,letöltöttem egy viszonylag jó fordítót.Német- magyar.Hmmmm....ez jó lesz-dörzsöltem a kezem.Kinyitottam az újságot az első oldalon és gyorsan gépeltem be mindent.1 óra múlva kész is voltam.Nincs is benne sok szöveg, mert láttam, hogy több benne a poszter.Interjúk voltak benne, egy csomó dalszöveg, vers, idézet, stb.....De engem igazán azok a képek és óriás poszterek érdekeltek, amikből csak 1 van az egész világon.Soha nem láttam még hasonló képeket.Úgy örültem a fejemnek.Tiszta hihetetlen volt ez az egész szituáció.Szerencsés egy lány vagyok :) Kitépkedtem minden méretű, alakú, színű posztert és ragaszgattam fel a plafonra, falra, ajtóra.Nagyon sok poszter volt már kint a falon.
-Aszondja....-kiálltam a szobám közepére és számolni kezdtem azokat a posztereket.-1,2,3...10,11,12,.....20,21....30...jézusom!!Oo Az utolsót készültem felrakni.Azt hiszem, hogy az volt az 51.Az utolsó, de a legnagyobb.A mérete 190x 130 cm
-Wow...hatalmas.De hova rakjam?-morogtam magamban.De aztán végre találtam ennek is helyet.A gardróbom ajtajára raktam.A tükörre posztert?Hááááát....de azért felragasztottam oda.Hajszál pontosan befért a poszter.Mintha az elhúzható ajtóra tervezték volna.A képen a Th volt.A kép alá 2006.03.15 volt írva.Szóval tegnap készült a kép.
-Hűűű...ez...Oo fasza-örültem a fejemnek.De nagyon.Olyan büszke voltam magamra.Mindent sikerült felragasztani és rendet is raktam.Helyrepofoztam magam, fél óra múlva kijövök a fürdőből.
-Jó éjt anyu!-mentem felfelé a lépcsőn.
-Jó éjt Wawa neked is!-szólt anyu lentről.
-Kösz.Meglesz.-becsuktam az ajtóm kulcsra, bekapcsoltam a laptopomat és zenét hallgattam a házi mozin.Mondanom sem kell, hogy örültek nekem a szomszédok.Este 10-kor bömböltetem a Tokio Hotelt.Na de, meg kell ünnepelni ezt a szép napot.Ez egy igazi rituálé volt számomra.Kinyitottam az erkélyajtót és bejelentettem a környékbeli szomszédoknak, hogy:
-Kapjátok be!.....Én vagyok a világ legboldogabb embere...basszátok meg!!!XD-örömömben ott ugráltam az erkélyen meg az ágyamon.Th-s pólóba meg rövid nadrágba.Amikor meguntam , bementem.Kikapcsoltam a zenét,adtam egy puszit Billnek.Mármint a poszteren Billnek XD ....
-Cupp...jó éjt! :)
Mosollyal arcomon aludtam el.És a reggel is szép volt.Szombat van.1006.03.17.-e.Reggel 9:30-kor keltem fel.
Később.....este 19:30
Nagyon nem akarok még aludni, mert szombat van.Facebookoztam, msneztem, telefonáltam, Tv-ztem egészen 11-ig.Tök elvoltam.Aztán megint kezdett érdekelni az a magazin.De most csak az a poszter, amit megpusziltam tegnap este :$ hehe ^^ Odamentem a hatalmas poszerhez, odaálltam Bill képe elé.Amúgy Bill van elől és mintha mutatna feléd.Cuki kép szerintem.Nézem, nagyon nézem a képet, egyszer csak megmozdul Bill a képen.

-Mi a...O.o ....Úr Isten!!!-hihetetlen volt számomra akkarát ugrottam, hátra, hogy ráestem az ágyra.Nem vicc.Majdnem kitörtem a lábam.
Aztán a kezét nyújtotta.Mutassa menjek oda, ne féljek.Én rázom a fejem.Jelezvén, hogy nem megyek.Kinyújtotta a kezét, arcát, majd kilépett.Az ágyam végében áll.

-Bill?O.O -könnyes szemekkel, sokkos állapotban az ágy másik végében kuporogtam.
-Wawa???-szólt Bill.
-Honnan tudod a nevem?
-Az most mindegy.Igen én Bill vagyok.Ne ijedj meg!....
-Már késő!A frászt hoztad rám O.o
-Gyere velem....gyere, kérlek!-közelebb jött.
-Nem.Nem akarok.
-Na, de miért nem? :) Tegnap este megcsókoltál.
-A fasz se tudta, hogy egyszer életre fogsz kelni...basszus...szerintem én álmodom....cöhh...Amúgy is, ez csak egy jó éjt puszi volt.Jó?
-Jól van.Akkor jó éjt puszi....-mosolygott felém, nyújtotta karját.
-Most mit akarsz?Menjek vele?És legyünk együtt örökké abban a képben???O.o ...
-Nem.Majd meglátod...kérlek bízz bennem!
-Te az igazi Bill vagy?Mármint az élő?
-Igen.Az vagyok.Komolyan.De majd meglátod.

Bizonytalanul megfogtam kezét és a poszter felé sétáltunk.
-Lépj be!Csak nyugodtan....Gyerünk!
-Először te!......

Ahogy beléptünk a képbe, hirtelen Bill szobájában találtam magam.

-Mi a..O.o...??!!
-Közös átjárónk.Így már láthatjuk egymást.De vigyázz, mert éjfélkor bezárul és utána már csak másnap napnyugtakor nyílik ki........furcsa volt ez.......
-Wawa!Szeretlek!

Erre nem tudtam mit mondani....-mi van azzal a csajjal aki volt az újság?
-Milyen csaj?-vágott értelmetlen képet.-Minjárt éjfél,most menj!-megcsókolt, aztán átmentem az én szobámba.Még ott toporogtam, álltam ott egy percet.Nem semmi volt ez a..........................



-Wawaaaaa!!!Ébredj!
-Bill!!!.....-ültem fel.
-Nem. Nem vagyok Bill.Gina vagyok.Látom jót álmodtál.
-Nagyon............-odarohantam a poszerhez, tapogattam, hátha nyitva van, vagy ilyesmi.De nem volt.Lehajtottam a fejem.
-Ennyi volt.Vége!-mondtam.
-Miket beszélsz te?Jól vagy?Wawa?
Felnéztem újból a poszteren lévő Billre.Kacsintott.
-Igeeeeeeeeeeen! :D - ugrottam egyet.
-Na, most mi van?
-Semmi :D
-Megyünk akkor moziba?
-Persze menjünk!

Ő már az enyém, és én az övé vagyok.Egy örök szerelem ez.Remélem örökkévalóságig tart.....Jó éjt!
Vége... (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése