Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. december 11., szombat

82.rész:Minden oké =)...nagyon széééép itt ¤_¤

Hogy valamit kezdjek magammal , felhívtam Billt.
-Helóó
-Hova a faszba tűntetek?
-Halóó??
-Bill ne szórakozz! Nem vicces!
-Wawám??? Hallóó!
-Ez kurvára nem vicces!Itt vagyok egyedül!Gyertek vissza!
Hallottam Tom röhögését.Tudom Ő volt.Letettem a telefont.Annyi hegy van erre.Lehet,hogy ezért nem hallja :/ Aztán láttam visszahív Bill.
-Haló!
-Bocsi, de szar volt az adás.Kész vagy már?
-Ja, kb 10 perce...és várok rátok.Hol vagytok?
-Az étterem zászlója alatt.Pár méterre a kajáldától.
-Jó hogy itt hagytatok....
-siess!

Kapnak ezek mindjárt olyat.....Az a pár méter 100?Egy pár méter az 10-60-ig terjed.Na. de nem árt egy kis gyaloglás.Amúgy is pudingból vannak a lábaim.A sok kocsikázástól.Szóval elkezdtem menni Billék felé.Szépen lassan sétáltam feléjük.Kibaszott ideges voltam rájuk úgyhogy inkább lassan sétáltam, mély levegő, gondolkodtam kicsit.És.....Bill észrevette, hogy megyek feléjük.Mosolygott, és felém fordult.Nyújtotta kezét. én pedig megfogtam.Beszálltunk a kocsiba és nem mondtam azt, hogy "miért nem vártatok meg?" (picsásan, nyálasan)
Azért nem említettem ,mert nem volt kedvem balhézni.Hiszen nem Bill hibája, hogy nem hallott telefonon, hanem a hegyek zavarják az adást.Viszont egy valamiben hibáztak.Nem vártak meg.És nem szóltak, hogy mennek kajálni.Pedig kellett volna......
De most ezzel sem törődök :)

-Na mehetünk ? (:
-Persze (: menjünk!

Beszálltunk a kocsiba, egy óra múlva a reptéren.1,5 óra múlva pedig a repülőn.
-Vegas!!!-fülig ért a szám.Annak is örültem, hogy láthatom Flórát.Végre egy lánnyal szeretnék beszélgetni.Mindig pasik vettek körül.Gordon, Billék, ...De ők férfiakból vannak.Kell egy nő nemű lény akivel beszélni tudok.Szóval hamarosan ott !!!!
Hjáááj!!!Hihetetlen ..fel sem tudom fogni (((:


Igen.Azt hiszem most vált valóra a sokadik célom! :D Remélem hogy több is lesz.És azok is mind valóra fognak válni.
Amíg Bill létezik, van, és mellettem áll..-Addig van miért élnem.


-Vegas, Vegas!!! Pezsgőt!-Georg kiabált a fiatal sztyuárdesz csajnak xD
-Jó estét az uraknak!...Hölgyem..!
-Neked is...:) -Na tom már megint készül valamire.
- :) Mit parancsolnak?
-Áfonyás vodkát.Deee a vodkából legyen több.-mondtam.
-De Wawaaa :D Te jó isten!....múltkor dinnyéset ittál :D- mondta Gustav.
-^.- nem árt a változatosság!
-Már is hozom.És az uraknak mit hozhatok?
-Pezsgőt légy szíves.-mondta Bill.
-Sör . -mondta Georg.
-Narancslé....na jó...már csak azért is dinnyés vodka :P -röhög Gustav.
-Rendben.Még valamit parancsolnak?
-Ömmm...ja igen...-Tom felébredt az álmodozásból...-...A telefonszámod meg vörösbort :) -Felnézett Tom fapofával, kicsi mosollyal, boci szemekkel a csajra.Na mondom...Dobd be magad.Így van.Hiszen ez Vegas. Vagyis Vegas felé tartunk.Nem sokk kell és már ott leszek, és jajjj d ejó lesz :)) Na de előbb kérem az áfonyás vodkám.Mi így 5-en tiszta alkoholisták vagyunk.Na meg vártam, hogy mit válaszol a csinos lány a telefonszámmal kapcsolatban.....
-A vörösbort hozom.De amúgy van barátom.....
-Az sosem baj.De megértem :) -Szólt közbe Tom.Legyintett egyet.
-Oké.Na, akkor egy pillanat és jövök.

Visszahozta az italokat ,mi pedig iszogáltunk kicsit.Még Vegas előtt befogunk rúgni.Még be sem tettük a lábunkat a barokba meg egyéb bulihelyekre, de már jól be leszünk állva.Újabb ivászat, amit szintén nem mondok el anyunak :) Előbb utóbb úgyis megfogja tudni, főleg ha azaz ügyes Tom Kaulitz kinyissa a száját.Amúgy a telefonszámot nem kapta meg Tom.heheee.Kaulitz uraság megint koppant.Jó..tudom, ennek nem kéne örülnöm, de én örülök.Miért ne? Tom is kiszokott baszni velem.De én most csak nevetek rajta.Az nem annyira nagy bűn.

-Mi ütött beléd?-kérdezi Gustav.
Én meg csak nevettem, röhögtem....Szinte már sírtam a röhögéstől.Annyira élveztem, hogy végre Tom van szar helyzetben.Öröm volt nézni az arcát.Folyott a könnyem, dőltem jobbra meg balra is.Aztán felsikoltok.
-Jól vagyok!
-nem hiszem...-mondta az én hercegem <3
-Most miért vagy ilyen együttérezetlen?xDDD
-Hogy micsoda???-kérdezi értetlen fejjel Georg.
-Én sem értem de tuti rajtam röhög...-mondta Tom.Ránéztem és rámutattam Tomra, aztán kivisítottam a repülőgépről.Olyan jókat szakadtam, később...szakadtunk.Biztos hatott az a "narancslé" vagy hasonló...

Aztán lassan a repülőnk is leszállt .Hát igen....megint csak öröm volt leszállni a gépről.Hulla fáradtan,sírva a röhögéstől, és enyhén bebaszva :D
Mondanom sem kellett, hogy Saki vigyázott rám, hogy ne essek egy hatalmasat Vegas repterén.Én túltettem mindenkin :) Ártatlan vagyok az áfonyás vodka csinálta xD Jól van,mondjuk én sem voltam totál részeg, de volt bennem "narancslé" az biztos :DDD
Leszállunk és hatalmas örömünkre fotósok tömkelege várt minket.Saki és Joe erősen fogott engem, hogy el ne essek.Egyik lábamat raktam a másik után, nevetgéltem egy kettőt a fotósok felé.És szerintem egyből levágták mi bajom van.Úgyhogy lebuktam...de hát, ez Vegas.Ahogy Tom mondaná!Igen.Rájöttem.Igaza van.Szóval....ahogy kijöttünk a "csordából" észbe kaptam, hogy külföldön vagyok!Vegasban!!! :D
Bizony ám.Én Wanda Schwarz Vegasban. Ez megérdemel egy külön fejezetet az életemben.Annyi szépet látok, hogy most itt vagyok ....ez is hatalmas öröm.Sőt, ez kurva nagy álmom egyike vált ebben a pillanatban valóra, aminek kéne szimplán örülnöm.Helyette bebasztam..na tessék.Most meg a két testőr fog rám vigyázni, amíg itt leszünk.nem kell rám vigyázni.Tudok magamra.Jó...az egy dolog, hogy ilyen állapotban nem :))) De megpróbálom X) Alig pár métert sétáltunk és megint ültem be a kocsiba.Mentünk a hotelbe, ahol 2 hetet leszünk.Remélem ez a hotel is olyan szép lesz, mint Magyarországon a Black Diamond Hotel.Az autó sötétített ablakán kinéztem és Th rajongókat láttam.Rohantak a kocsink után.Kiabáltak, sikítoztak, szíveket mutattak.....

-Melyik hotelben leszünk??
-A Palmsban Wawa :)
-Nem rossz...
-Nagyon szép majd meglátod!
-Hát ha te mondod Joe.....
-Remélem is, hogy igaza van.Mondjuk én már annak is örülnék, ha kapnánk egy szép lakosztályt.És ennyi....nincsenek nagy elvárásaim....
Pont jókor jöttünk.Ilyenkor este minden ki van világítva és így még több a látnivaló.

-Nézzétek, ott van a mini eiffel torony!!!-tapadtam rá az ablak üvegre.
-Ahan... ott meg nagy vízesés!-mutatott ki az ablakon Bill.Átmásztam mindenkin a kocsiba, mert csak a másik oldalról lehetett látni.Olyan voltam mint egy ovis.Mindent látni akartam.És izgatottan mutogattam a hatalmas és gyönyörű épületeket, na meg azok a fények....Villogtak, és színesek voltak.Gyorsan előkaptam a fényképezőt............................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése