Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. december 28., kedd

85.rész:Milyen is?Hogy néz ki?...Prince ¤_¤

Kis idő múlva eltettem a telefonom a farmer zsebembe és felnéztem.Nem láttam sehol Vivienne-t.Kurvára megijedtem egy pillanatra,hogy nincs itt.Amúgy sem nagyon érdekel ki Ő...Ha van hozzá valami közöm, akkor úgy is mondta volna.Vagy hasonlók.De most nem?^.- Hát ezt én már végképp nem értettem.Előbb még itt volt. A dologgal nem törődve, elindultam a "hotel néző" sétámra.Az ÉN sétámra :D .................................................................



A földszinten voltam.A hotelen belül volt disco, étterem, és még nagyon sok ilyen.De a legjobb a csoki volt volt, közvetlen az étterem mellett.Az emberek kijönnek a kajáldából jól lakottan, plusz még megtömik maguk csokival.Volt vagy 100-200 fajta csoki és nem túlzok ><
Ugye a recepció a bejárati ajtókkal szemben.Márvány, selyem és modern cuccok.Virágok, szökőkút, vízesés és még sok volt XD A hotel mögötti részen még megannyi luxus kocsi.Telómat gyors előkaptam és fényképezni kezdtem..És mi van ha észrevesznek? XD
A szórakozó helyekről zene hallatszódott ki.Úgy bementem volna egyet bulizni, vagy inni még áfonyás vodkát, de megígértem Billnek, hogy sietek fel.Aztán ott balra a vízesések mögött.Atya ég, jól eldugták a póker termet.Ahogy beléptem, hatalmas tér volt.A plafonon csillárok és milliónyi ember játszott az asztaloknál.A terem közepéről kimagaslott egy nagy bortartó, de tényleg volt vagy 30 méter magas.Olyan volt, mint egy hatalmas polc, csak azokban a kis résekben méreg drága borok csücsültek.Hmmm...nem rossz.A terem szélén pedig egy emelkedőn voltak asztalok és ott vacsoráztak, vagy is...hajnali kettőkor vacsora???
Szerintem ez már vacsora és reggeli keveréke.Én vacselinek hívnám XDDD Szóval a gazdag emberek vacseliztek XDD
Felmentem arra az emelkedőre és lassan sétáltam kis mosollyal az arcomon.Egyre feljebb jutottam, a földszint és az első emelet között még egy emelet.Hogy ez hogy fér be ide???...XD

-Elnézést kisasszony...khömm...-egy pincér állt mögöttem, 4 hatalmas tálcát cipelt a két karján.Na mondom, nem semmi vagy ember....

-Elnézést, bocsánat.-engedtem el a pincért magam mellett.
Hagy vigye azokat a gusztusos kajákat.Ne hogy éhen halljon a nép XD A szemem csak úgy kopogott azután az ízletes csirke után...
Lassan feljutottam az első emeletre, ahol szépségszalonok voltak.Körmös, fodrász, kozmetikus, edzőterem, medencék.Huhhh álomszép ¤_¤ ...Annyi szép nő járkált fel és le.Tom " csaja " is innen való???XD hehh...
Kétlem.Már lassan háromnegyed órája voltam lent.Ezt a hotelt 1 nap alatt kéne bejárni...holnap szerintem túracipőbe nézek szét.Eddig még sehol.Vivienne-t mintha a Föld nyelte volna el.Se híre sem hamva.Mondom én...tuti csak álmodtam.Billre gondoltam, meg arra , hogy fel kéne menni .Aztán csörgök.....

-Haló!
-Szia Wawám!Hol vagy?
-Valami szépségszalon kellős közepén.
-Aztaaaa...Hiányzol már.Egyedül fekszek itt a hatalmas ágyban :c
-És most gondoltam rád.nekem is nagyon hiányzol.Szerintem megyek fel. 5 -10 perc.
-Jó jó...Rendben.Szia!
-Szia!

Azt hittem, hogy már régen alszik.De nélkülem nem tud elaludni xD Mindig én ringatom el.Hogy ott van mellettem, akkor, amikor alszok, annak nagyon örülök mellettem van és vigyáz rám.Vigyázunk egymásra.Gyors léptekkel siettem felfelé.Nem akarom, hogy Bill mérges legyen rám.

10 perc múlva.....

-Sziasztok!!!-estem be a lakosztály ajtaján.Billiárd meccs folyt éppen a testőrök közt.Legalább ők is szórakoznak kicsit.
-Szia lányom!
-Saki!Bill hol van?
-Azt hiszem a szobátokban van.Még mindig.
-Értem.Köszi.-még egy levegőt vettem, és siettem be a szobánkba azzal a lendülettel, ahogy jöttem fel.
Ahogy a szoba ajtaja elé érem lassítottam.Kopogtam, majd benyitok.
-Sziiiiia!...Szivem?!
-Itt vagyok.
-Hol?
-Itt.-állt elém.
-Atya ég!-ugrottam egyet hátra.
-Ennyire ijesztő vagyok?
-Nem.Dehogy...Siettem fel, ahogy tudtam.
-igen.Érzem mennyire lüktet a szíved.-kezét a mellkasomra tette.Közelebb jött, megölelt és a nyakamon is megnézte a pulzust ajkaival.Behunytam szemem és csak azon gondolkodtam, hogy Ő szerelmes belém én is belé, és ez egy gyönyörű IGAZ szerelem.A világon számomra a legszebb.
Most, hogy már ajkai a nyakamon voltak, azt mondtam magamban:"Jézusom!Még gyorsabban ver a szívem, biztos hogy érzi 100% .Huhh...atya ég!"
Egyszóval bepánikoltam, azon, hogy érzi, hogy még gyorsabban ver a szívem, s lassan ki fog esni a helyéről XD
Aztán rám nézett, és meg fogta a két kezem.Mosolyog de most nem értettem mit is szeretne mosolyával.
-Hmmm?Mond!-szerelmes hangon beszéltem hozzá.Akaratom ellenére.
Még mindig néz rám, majd amikor megakarom kérdezni még mindig,hogy mit szeretnél?Addigra...
-Semmi...csak nézlek,mert gyönyörű egy hölgy vagy.
-Ne nézz rám így, mert elfelejtem a nevem....
-Dehogy...akkor majd emlékeztetlek, hogy az én hercegnőm vagy :)
-Hercegem...¤_¤

Cuccoltam le, és kiakartam pakolni a bőröndjeimből, amikor.Bill azt mondja:
-Én már kipakoltam.Minden a szekrényben van.
-Minden???O.o
-Ahha...
-Huhh..hát köszönöm, de nem kellett volna.
-De.Kellett volna.

Vesszünk már össze -.- :D Amúgy meg, igen.Nagyon kedves dolog volt tőle.Igazi háziférfi veszett el benne XD Odamentem a hatalmas szekrényhez, elhúztam az ajtót, és szépen be volt minden egyes ruhadarab hajtogatva.Szépen sorban, sok sok kupacban.
-Hühh...ez már valami.-képedtem el.
-Köszönöm a dicséretet!-Bill ült az ágyon, széttárta karjait és mondta:
-Gyere Kicsim!Gyere!....
Elmosolyodtam és igyekeztem felé, mert karjaiban akartam lenni.Ő nem az a fiú akinek ha azt mondom hogy "hiányoztál" vagy "alig vártam, hogy találkozzunk"Ő nem azt válaszolja, hogy "én is" és kész.Ennyivel be van fejezve.Nem.ő azt mondja:"Wawám, nekem is nagyon hiányoztál" és közben úgy néz rám, hogy belepirulok ,annyira más Ő mint a többi.Ilyenkor alig várom, hogy gyengéden átöleljen, megcsókoljon.Nem simogat, csak megfogja a derekam, eltűri a hajam és hagyja, hagy rakjam a fejem a vállára.Közben vigyáz rám.Bill nem az a tipikus 16 éves fiú, aki megkérdezi hogy,"mi bajod má' megin'?"
Nem.
Bill arcomat simogatja puha kezeivel, szemembe néz, esetleg leülünk valahova és így szól:"El szeretnéd mondani mi bánt?Látom nincs minden rendben..."
Egyszóval annyira más, mint a többi és nekem Ő kell.Mert még egy ember nem fog velem ilyen szépen bánni.
Elkezdtem Bill felé menni, s karjaiban volta, lassan bezárultak.Az ölében ültem.Mindvégig úgy fogott engem, mintha valaki el akarna venni tőle.Talán igen....Kitudja,hogy az a Krissz mit akar tőlem.A szembe szomszédom betegesen rajong értem és a bandámért.A tehetségkutató után is ott hátul énekelt meg gitározott.Hó, az egy dolog, hogy olyan tipikus zenész kinézete van és helyes, mint minden 17 éves zenész pasi.

-Holnap találkozunk Flórával.-suttogtam.
-Igen.Bizony.Várod már? :)
-Ahaaa...nagyon :D
-Jól van...akkor pihenjünk.-eltűrte a hajam és adott egy puszit a homlokomra.
Ringatott, cirógatta az arcom, kezem...közben tv ment.A hatalmas ágyon elfeküdtünk és azt hiszem el is aludtam rögtön.Az én Hercegem karjaiban .................................... :P............................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése