Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. december 26., vasárnap

84.rész: hajnali 2.Másnap április 17.-e

Éjfél körül lehetett.... -Hmmm..finom ez a szósz. -Igen.És ez végre nem csiga, meg rák saláta. -Na igen.Ne is említsd, mer' a végén elmegy az étvágyam.Majd én vissza hozom :) Bocsi....De ezt muszáj volt megemlíteni :) - :D -Nikolas!Kaphatok még abból a borból? -Persze Kisasszony!Már is öntöm...-ezt a kisasszonyt már tök megszoktam.Hamburgban Brigitte is így szólít.Sosem ejtené ki a száján a Wawát. Soha :) -Köszönöm! -Egészségére! -Uram!?Italt? -Igen egy narancs vodkát!... -Parancsoljon! Már az első nap sokat iszunk, akkor mi lesz még két hétig???Huhh...na nem baj.Legfeljebb méregtelenítek, ha hazaértünk ><

Lassan kezdtük befejezni a vacsorát. amikor Joe ki jön az erkélyre és bejelenti, hogy Tom "hazahozott" egy szép lányt.Be van kicsit csiccsentve, ja és a többiek és "itthon" vannak már.Jó éjszakájuk lehetett....Álltam fel az asztaltól és nem izgattam magam ilyen kijelentésen, hogy Tom csajt hozott haza megint.Ő dolga :) Nem szeretek bele szólni más életébe, de ha mégis, annak nyomós oka van.Például, ha én is benne vagyok.Tehát nyugodtan álltam fel és a csajjal jönne ki Tom az erkélyre, de Saki megállítja őket.
-Tom!Ez itt Billék lakosztálya!
-Na jó, akkor kérek egy italt!
-Ki az a trampli ott?-megszólalt a szőke csaj.
-Hord el magad te ingyen élő!!!-kiabáltam utána.
-Megtéplek ribanc!-mondanom sem kell, hogy totál részegen ordibált rám ilyen megjegyzéseket.Én meg, még jó hogy nem hagyom magam.Ha most erre is visszaszóltam volna, akkor tényleg bicsfájt lett volna......De nem szóltam vissza.És jól tettem.Aztán összepakoltunk kint az erkélyen és bevonultunk a szobánkba.Én ágyaztam, közben néha néha tv-re néztem.Bill fürdött.Olyan családias hangulat volt.Szépen megigazítottam az ágyneműt, párnákat, és úgy döntöttem, hogy körül nézek kicsit.Kopogtam a fürdőajtón Billnek.
-Nyuszi majd jövök, kicsit körülnézek lent....
-Hova akarsz te hajnali fél 1 kor menni?-kinyitotta az ajtót, én meg automatikusan becsuktam a szemem, Ő pedig berántott a fürdőbe.
-Öm..csak kíváncsi vagyok mi van lent.-Egyik szemem kinyitottam, és körül néztem.Bill belevolt csavarva egy fehér törölközőbe.Kinyitottam mindkét szemem.
-Nem kéne aludnod?Én már fáradt vagyok.És jól is laktam.-simogatta pociját.Úgy viselkedett, mint egy jól lakott óvodás.
-Én nem vagyok fáradt.Még...Na, szóval majd jövök.
-Hát jól van...Siess!
-Úgy lesz.

Az éjjeli szekrényről felkaptam a telefonom és épp' menni akartam ki a hatalmas ajtón, a lakosztályból, amikor megállít Joe.
-Hova, hova?
-Le...-válaszoltam röviden.Mert úgy gondoltam, hogy semmi köze nincs hozzá.Itt a hotelen belül ki bántana?Senki...
-Na, akkor megyek veled.Vigyáznom kell rád!
-Erre semmi szükség.Tudok vigyázni magamra.
-Édesanyád megmondta, hogy....
-Nagyon jól tudom mit mondott.Nem kell figyelmeztetni rá.Bízd ide jó?Minden rendben lesz.
-Ezt akarod?Biztos?
-Még jóhogy....ezer egy százalék.Na, jó éjt!
-Szia!....

Tudom, hogy kiskorú vagyok, de nem egy pisis óvodás.Persze csak vigyázni, óvni akar,de nem kell.A folyosó végén van a lift.Vártam, hogy jöjjön már.Aztán csengett egyet és kinyitódott.Egy 14 év körül9 lányt pillantottam meg.Nagyon szép volt, hétköznapi öltözékben, de még is volt benne valami más....Különleges kisugárzása volt.Ránéztem, Ő is rám, mintha egy láthatatlan híd épült volna közénk.Furcsán éreztem magam, majd beszálltam a liftbe.Mellé álltam és félszemmel még mindig Őt néztem.Olyan de javu érzésem lett hirtelen.Mintha ez egyszer már lejátszódott volna.Előttem pörögtek a képek egy kis filmet alkotva.Éreztem, mintha Ő egyszer hozzám tartozott volna.Lehet, hogy előző életemben én Ő voltam, és Ő pedig én.Hasonlók jártak a fejemben, majd hirtelen megkérdeztem a nevét, elindultunk lefelé.
-Hogy hívnak? - nem tudom mi ütött belém, reflexből megkérdeztem a nevét.Valami késztetett....
-Szia!-teljesen meglepődtem, és ki is akadtam, mert magyarul beszélt.....-Vivienne-mondta a lány.
Én nagyon furcsálltam ezt az egészet....Uram Isten egy lány áll itt mellettem, aki megszólalásig hasonlít rám.Ugyan olyan magas , mint én, és ez az érzés...nem is tudom....Merengtem el, bambultam.
-És téged hogy hívnak?-mosolygott felém, és bökdösött, hogy nézzek rá.
-Tessék...jah...Wawa vagyok.
-Te is magyar vagy?
-Igen.De apám német.
-Az de jó ^^ Édesanyám nekem is német.

Na jó, itt ennél a kijelentésnél kaptam majdnem infarktust.Hogy, hogy....hogy a faszba történhet velem ilyen?Ez nekem is furcsa, ez lassan bele illik egy horror filmbe. Ilyesztő volt számomra ez a két három mondat, amit kiejtett a száján.Huhh kirázott a hideg.
-Hol szállsz ki?-Kérdeztem tőle.
-A földszinten.Megyek körbenézek....
Hát ilyen nincs...ez az egész nem lehet véletlen.Annyi furcsa esemény történik velem mostanság.De ez talán túltesz mindegyiken.
-Én is körbe akartam nézni....
-Hát akkor menjünk együtt!
-Rendben...-másfelé néztem.Nem akartam Őt bámulni.Kínosan éreztem magamban a pillanatban.Pedig nem kellett volna, deee még is.Egészen másra akartam gondolni, de nem tudtam.Már az is megfordult a fejemben, hogy mi van ha ő a testvérem.Nagyon kedves, szép és mint mondtam van benne valami különleges.Ettől más mint a többi ember.
-Melyik suliba jársz?-kérdezte, majd felém fordult.
-Öm..most nem járok sehova sem.
-Hogy hogy?
-Különböző okokból előbb fejeztem be az általánost.Nem júniusban, hanem még ebben a hónapban.Áprilisban.
-De jó neked....
-Nagyon jó....XD
-De te legalább most nem szenvedsz a padban.
-Miért?Te a padban szenvedsz?...én nem hiszem, akkor miért vagy itt?
-Haverjaimmal eljöttünk kicsit.
-És hány éves vagy?
-Július 12.-én leszek 15.
O.O Csakugyan...a faszba....nem értettem ezt ugyanazon a napon születtünk O.O Micsoda?Ez egy álom...ebben biztos vagyok.
-Én is 14 vagyok.-nem akartam mondani neki, hogy az én szülinapom is július 12.-én van.Tuti, hogy van köztünk kapcsolat.Testvéri(ne adja az Isten... :/ )
Vagy rokoni.(inkább...azt még el is fogadnám) De magáért beszél a dolog.Ő a testvérem.De amitől a legjobban félek, mi van ha Ő az iker mondom az IKER testvérem....Őszintén...nem szeretnék egy testvért.Nekem pont elég Gina.Ő az én "testvérem" .Gina az, aki megért akkor is, ha én már nem értek meg senkit és semmit.Ha beszélünk nincsen tabu téma.Kitaláljuk egymás gondolatát, és vele mindent megtudok beszélni.Ő az igazi barát, mert ha felhívom, nem azzal kezdi, hogy "siess már,mondjad, mer' dolgom van" Nem.Meghallgat.Hívhatom Őt hajnali 3-kor is, vagy írhatok neki smst bármikor,leszarja,nem érdekli Őt semmi, csak az, hogy felhívtam, gondoltam rá.Épp megállt a lift és szálltunk ki Vivienne-vel, amikor csörög a telóm, és látom, hogy Gina hív.Na neeee....ez már telepátia.
Épp' az előbb gondoltam ré, és most felhív.Hjaaajjj...Ő nekem a minden.

-Halló!
-Szia Baba!Nem zavarok?
-Nem :) Épp most gondoltam rád.
-Én is rád.Hiányzol már.
-Te is hiányzol nekem.Nagyon :( Na de mond, mit akartál?
-Annyit, hogy mit csinálsz meg hol vagy, kivel?Ilyenek...
-Jah.Ok.Háááát...Ma estefele fejeztük be a Rette mich videó klip forgatást és nagyon jól sikerült.Szuper lett.
-Naaaa alig várom, hogy lássam...Igen, és még mi volt?-kérezi Gina izgatottan.
-Meg...most Las Vegasban vagyok....
-Naneee....-szólt közbe, teljesen fel volt dobva.
-A Palmas hotelben, fenn a legfelső emeleten.Medence, meg minden.Kicsit pihen a Th a videó után.
-Jajj de jó neked.Olyan boldog vagyok, hogy ott vagy.
-Én is nagyon örülök neki, de annak kevésbé, hogy 2 hétig itt leszünk.
Csend lett.Ő sem beszélt.Még egy mukkot sem hallottam.Ezzel a kijelentéssel most mély sebet ejtettem a lelki világán.Tudom, hogy szeretne látni, én is Őt, de meg kell értenie, hogy idáig jutottam.Nagy nehezen megszólalt.Nagy sóhajjal kísérve.
-Jézusom....Mit fogok nélküled csinálni?Wawa ne kínozz már!
-Nem akarlak kínozni.Tudod, hogy ha otthon leszek ismét, akkor mesélek és velem lehetsz.
-Tudom ˘˘ És hogy vagy?
-Jól.Amúgy most szálltam ki a liftből és kicsit körbenézek itt a hotelben.Gyönyörű...Lélegzet elállító táj tárul a szemed elé a legfelső emeletről.
-Meghiszem.Nagyon szép lehet.Csinálj majd képeket, látni akarom az amit te is.
-Jójó meglesz.
-És miújság otthon?
-A banda gyakorol minden nap suli után.Nélküled.
-Ezt nagyon szégyenlem, hogy Jojonal kell vezetni az Ewigkeitot....
-Jól csinálja.Nyugi.Ne izgulj emiatt.
-Milyen hírek vannak a suliban?
-Kittyt és Kikit berakták a 8.b-be.A mi osztályunkba ^^
-Jajj de jóó.Így legalább nem kell átmászkálni minden szünetben.
-Ühüm...te választottál már sulit ? :)
-Nem.-egyértelmű nem volt azt hiszem.
-Tudom.Nehéz.De majd segítek.
-^^ mi lenne velem nélküled...
-Ez az XD

És igen.Gina hajnali 2-kor felhívott.Az én B.F.F.-em ^^ Pelenkás korunk óta ismerjük egymást,
És most, hogy itt vagyok.Pontosabban Itt, ezen a szinten, hogy hírességgel járok, és szinte mindig külföldön vagyok.Háááát....gondolkodtam már azon, hogy Gina talán féltékeny, mert a Th-val vagyok.Végül is Ő is szereti a zenéjüket, meg minden...
-És te mit csinálsz?
-Kockulok.Facebookozok, zenét hallgatok és fenn vagyok még mindig ><
-De holnap suli O.O
-Tudom...majd bealszok.Vagy kidőlök a padból.
-Hehhh...azt nem kéne.Hogy vannak anyuék, haverok?
-Nem is beszélsz velük?
-Hát már régen nem hallottam a hangjukat.
-Akkor hívd fel őket.Így Ők is megnyugodnak.
-Igen.Igazad van....
-A deszkások meg élnek és virulnak.Nyugi.
-Jó....Figyu most le kell tennem, de mond meg nekik, hogy szeretem őket és millió pusz.
-Meglesz.Neked is ^^
-Na szijjó!
-Szia!

Még álltam egy helyben néztem a telefonom és rögzítettem az agyamban a hallottakat, meg Gina hangját ^^ Kis idő múlva eltettem a telefonom a farmer zsebembe és felnéztem.Nem láttam sehol Vivienne-t.Kurvára megijedtem egy pillanatra,hogy nincs itt.Amúgy sem nagyon érdekel ki Ő...Ha van hozzá valami közöm, akkor úgy is mondta volna.Vagy hasonlók.De most nem?^.-
Hát ezt én már végképp nem értettem.Előbb még itt volt.
A dologgal nem törődve, elindultam a "hotel néző" sétámra.Az ÉN sétámra :D .................................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése