Sometimes I think I can feel you breathing on my neck Bill ♥

számláló

????O.O????

Tokio hotel rádió-Minden másodperc számít!Élj a pillanatnak!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!

Adam Lambert ráakar hajtani Billre!!!
Utánozza Billt,ruhában,hajban,sminkben.És ekmondta a júliusi bravoban hogy:"Szívesen találkoznék egyszer Billel,és elmondanám mennyire csodálom őt!"-mondta adam.Én aztmondom BILL 4 EVER!!!!Adam Lambert egy olcsó Bill utánzat!!!!pfújjjj!!!

:PPPPP :)

:PPPPP :)

Sok Sok Bill (L)

Sok Sok Bill (L)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Hey! Sexy ! Nagyon.....:)

Bill és én...I miss U

Bill és én...I miss U

the best :PP

the best :PP

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

HEHEEEeee ^.- mi lehet ilyen vicces?? O.O xD

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Amíg a föld kerek,a Tokio Hotel uralja a terepet!

Tokio Hotel logo (L)

Tokio Hotel logo (L)

2010. február 22., hétfő

1.rész

Ma is a rádiós ébresztőórám keltett...
Szép jó reggelt kívánok minden kedves hallgatónak!!!7:20 perc van és hétfő,április 1.(a bolondok napja xD)És most a legfrissebb zenékkel folytatjuk...
Mielött a legfrissebb zenékkel folytatnánk,bemutatkozom...
Vanda vagyok 14 éves,de mindenki csak wawának hív :) Nincs testvérem,viszont van egy nagyon jó barátnőm,aki intézetes.Ginának hívják.Ő is 14 éves mint én ^^ Van egy husky fajtájú kutyám akit Lurkónak hívnak.Februárba került hozzám Lurkó:) Én találtam meg.Csoda hogy ma reggel nem nyalogatott meg.De jobb is így,mert legalább most nem úszik az arcom nyálfürdőbe.Itt Magyarországon születtem,és itt is élek a családommal együtt.Nem a nagyvárosban.
..Én nem tudnék ott élni :s Régen is kisvárosban laktunk,és most is.A reggeli készülődés egyszerűen borzalmas O.o ...
-Lurkó!!!Hozd vissza a zoknim!|| kiabáltam ki a fürdőből,majd utána futottam....
Csak hozzá tenném hogy már egész gyűjteménye van a kuckójába.Ami zokniból,papucsból,kiürült samponos flakonból,és még egyéb fürdőszobai tárgyakból áll.^^
-Lurkó!!!Utoljára szólok te kis rosszcsont!!!Megint lefogod nyelni a zoknit!!!||tiszta ideg voltam.
-Aztán vihetlek megint az orvoshoz!Hozd vissza!

-Wawaaa!!!Reggeli!||szólt lentről anyu.
-Megyeeek!!!||szóltam még mindig az emeletről...nem könnyű így hogy lopkodja a cuccaimat,ez eltarthat egy ideig na az már biztos...xD Amikor végre elvettem a szájából,nyálas volt,és lyukas is ... Na jó,ez is már' a tiéd lehet||és bedobtam a szobámba,Lurkó rögtön szaladt be,mint akit rakétából lőttek ki-.-
Lementem és ránéztem a konyhai órára.7:50 ???!!!O.o
-Bocsi anyu mennem kell!Maj veszek valamit a büfébe...
-Okés....légy jó :) !
-Meglesz.Szia!
-Szia!
Becsuktam a hátam mögött az ajtót.Zene nélkül el sem indulok otthonról.Bedugtam a fülembe a fülhallgatót,és ott is a rádió ment:) | 17,5 fok van,napos idő lesz,kék az ég,egy felhő sincs az égen.és most...A legfrissebb zenével megyünk tovább: Tokio Hotel -Durch den monsun....
-Hmmm...Ez tényleg új lehet...nem hallottam még | gondoltam.
Tetszett a ritmus, a dallam,a szöveg,...egyszerűen magával ragadott a zene.A szöveget úgy ahogy értettem,de nem nagyon.Még jó hogy tanulok németet.8.-os vagyok ,júniusban lerakom németből az alap nyelvet.Na arra aztán még tanulni...
Elindultam a buszmegálló irányába,éreztem valami furcsát,éreztem hogy valami nem stimmel,nem láttam senkit...de még is éreztem hogy valami vagy valaki körülöttem van...
Őszintén mondom ...féltem.Csak a zene bömbölt a fülembe,aztán egyszer csak valaki...


------------------------------------
ha valaki szeretne véleményt mondani itt az msnem:szoke9595@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése